بازگشت رحمتی به ترکیب با صعود به صدر رده بندی کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیا

بازگشت رحمتی به ترکیب با صعود به صدر رده بندی کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیا

وبسایت رسمی برنامه نود - سنگربان باتجربه استقلال تهران باز هم با کلین شیت به درون دروازه این تیم بازگشت تا در صدر جدول کلین شیت دروازه بانان لیگ قهرمانان آسیا از سال 2010 به بعد قرار گیرد.

به گزارش وب سایت نود، سیدمهدی رحمتی دروازه بان استقلال برای دیدار این تیم برابر الهلال وظیفه حراست از چارچوب دروازه تیمش را بر عهده داشت و با بسته نگه داشتن دروازه تیمش موفق شد برای نوزدهمین بار در این رقابتها کلین شیت کند. به این ترتیب، رحمتی با پیشی گرفتن از هوا یونگ شین دروازه بان سوون سامسونگ کره جنوبی به صدر این رده بندی رفت تا در کنار چنگ زنگ چینی صدرنشین رده بندی کلین شیت دروازه بانها از سال 2010 به بعد شود.

ایگناتی نستروف که او هم نوزده کلین شیت از سال 2010 به بعد انجام داده، در دیدار با ذوب آهن نتوانست به مرز 20 کلین شیت برسد و فرصت صدرنشینی در این رده بندی را از دست داد. البته سیدمهدی رحمتی در مرحله پلی آف هم دو بار کلین شیت کرد؛ وی در دیدار برابر ذوب آهن در سال 2012 دروازه تیمش را بسته نگه داشت و فصل گذشته هم در دیدار پلی آف برابر السد قطر اجازه گلزنی به بازیکنان حریف نداد. 

پیش از این مهدی رحمتی در رقابت های لیگ برتر هم پس از 15 بازی نیمکت نشینی به ترکیب تیمش بازگشت و در دو بازی برابر پدیده مشهد و پارس جنوبی جم توانست دو بار کلین شیت کند.


2081