تساوی تراکتورسازی و الاهلی عربستان در پایان نیمه اول

تساوی تراکتورسازی و الاهلی عربستان در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های تراکتور سازی و الاهلی عربستان در نیمه اول به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های تراکتور سازی ایران و الاهلی عربستان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا 2018 از ساعت 19 امروز به وقت ایران در ورزشگاه سیب مسقط عمان به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار بدون گل در نیمه اول به پایان رسید. 

داور این دیدار به صالح الجمعان در دقیقه 45 از تیم الاهلی عربستان کارت زرد نشان داد.

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد ایران پوریان، محمد نادری، محمد رضا مهدی زاده، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و ارسلان مطهری

ترکیب الاهلی عربستان: یاسر عبدالله، مسلم ولی،د راشد میلیگان، عبدالحکیم فتیر(8 کلودمیر)، حسین علی المغاوی، مهند احمد، صالح الامری، عقیل الصحابی، سعید الموالید، منصور الحربی  و عبدالفتاح اسیریش

دقایق حساس:

عبدالحکیم در دقیقه 8 این دیدار دچار مصدومیت شده و زمین بازی را ترک کرد که سرمربی نماینده عربستان کلودمیر را به جای وی وارد زمین مسابقه کرد.

بازیکن الاهلی عربستان در دقیقه 15 این دیدار به سمت دروازه تراکتور سازی شوت محکمی زد که توپ با واکنش جوردی آلمیدا راهی کرنر شد. در کرنر نیز شوت بازیکن الاهلی به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال شد که محمد نادری باعث شد تا توپ از روی خط برگشت داده شود تا الاهلی در این صحنه حساس به گل نرسد.

توپ توسط  احسان پهلوان در دقیقه 27 به امیر ارسلان مطهری رسیده و در ادامه توپ با ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

مهند احمد از تیم الاهلی عربستان در دقیقه 30 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه سر این بازیکن با واکنش دروازه بان تراکتور سازی همراه شد و در ادامه بازیکن الاهلی در موقعیت آفساید توپ را به بالای دروازه آلمیدا زد. 

بازیکن الاهلی در دقیقه 35 این دیدار با واکنش دروازه بان تراکتور سازی راهی کرنر شد که در این صحنه جوردی آلمیدا اعتقاد داشت که خطای هند از سوی وینگر الاهلی صورت گرفته است.

احسان پهلوان در دقیقه 43 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه تیم میهمان راهی اوت شد.

احسان پهلوان بار دیگر در دقیقه 45 صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه الاهلی به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی سمت راست دروازه الاهلی راهی اوت شد.

20441