کونته: به ترک چلسی فکر نمی کنم، نمی‌دانم موراتا کی باز می‌گردد!

کونته: به ترک چلسی فکر نمی کنم، نمی‌دانم موراتا کی باز می‌گردد!

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته با وجود نتایج بد تیمش، به فکر جدایی نیست.

به گزارش وبسایت نود، با وجود کسب دو برد در ده بازی اخیر و تحمل دو شکست سنگین در لیگ برتر، سرمربی آبی های لندن در آستانه دیدار با وست برومویچ عنوان کرده که به ترک چلسی فکر نمی کند، او همچنین اذعان داشته مصدومیت ها به تیمش ضربه سختی زده و هنوز هم نمی داند موراتا چه زمانی به میادین بازخواهد گذشت.

از نتایج بد تیم حرف می زنید ولی در عین حال باید توجه داشت که در شرایط سختی قرار گرفته ایم. بازیکنانی مانند موراتا را برای مدتی در اختیار نداشته ایم و هنوز هم نمی دانم که قرار است یک روز دیگر یا یک ماه دیگر به تیم بازگردد. این موضوع کمی نگرانم می کند. اما باید به این روند ناکامی پایان دهیم، باید مقابل وست برومویچ سه امتیاز را بگیریم. کار آسانی نیست زیرا اعتماد به نفس تیم بالا نیست ولی باید تلاش کنیم و روی گرفتن سه امتیاز تمرکز کنیم.

فکر می کنم دو نتیجه بد قبلی مان را می توانیم از دو جنبه نگاه کنیم. در بازی مقابل بورنموث، موقعیت هایی خلق کردیم ولی در گلزنی درست عمل نکردیم. از سه شوت حریف سه گل خوردیم و مجازات شدیم. اما در بازی مقابل واتفورد از همان ابتدا ذهنیت تیم درست نبود. در بازی مقابل واتفورد ذهنیت تیم خوب نبود اما این اتفاق هم می تواند رخ دهد، شاید یک بار در فصل رخ دهد، مهم این است که تکرار نشود و مسئولیت بپذیریم.

1878