آنتونیو کونته: افتخارات من در چلسی لایق احترام بیشتری است

آنتونیو کونته: افتخارات من در چلسی لایق احترام بیشتری است

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجود اختلاف زیاد چلسی با منچسترسیتی، آنتونیو کونته سرمربی آبی های لندن متذکر شد که افتخارات و دستاورد های او باید لایق احترام بیشتری باشد. 

به گزارش وبسایت نود، امید های چلسی برای دفاع از عنوان قهرمانی در ماه دسامبر از بین رفت، جایی که منچسترسیتی در هجده بازی خود در لیگ برتر، هفده برد کسب کرده و اختلاف آن ها با چلسی چهارده امتیاز است. 

به نقل از وبسایت espn، چلسی موفق شد روز گذشته شنبه مقابل ساوتهمپتون به پیروز 1-0 برسد و در رده سوم جدول قرار بگیرد. کونته در خصوص خودش گفت:

هر روز شایعات زیادی در مورد آینده خود می شنوم. این کار درست نیست، زیرا من احساس می کنم که به خاطر کاری که فصل گذشته انجام دادم و کاری که این فصل انجام می دهم، لایق احترام بیشتری هستم. این که هر هفته موضوع تکراری همچون "برای فصل بعد باشگاه می خواهد با این مربی یا این مربی تماس بگیرد" باشد، برای من مشکلی نیست، اما می تواند برای بازیکنان مشکل ساز باشد، زیرا آن ها باور دارند که ما می توانید از هم جدا شویم. من یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده، پس در این لحظه من روی همه چیز تمرکز می کنم. من سعی می کنم تا بازیکنانم، کارهای تاکتیکی و در اصل خود باشگاه پیشرفت کنند. اگر شما کمی فوتبال را درک کنید، مواقعی هست که باید صبر زیادی داشته باشید تا بدانید که یک نفر دارد عالی کار می کند.

کونته در ادامه گفت:

فکر می کنم فصل گذشته، ما کار خارق العاده ای انجام دادیم، اما ما هنوز داریم به آن کار ادامه می دهیم. ما سعی می کنیم که میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. فکر می کنم برای باشگاهی همچون چلسی این موضوع خیلی مهم است که یک پایه و اساس خوب برای آینده درست کنید که به آن اطمینان داشته باشید. 

4416