برتری سایپا مقابل ذوب آهن در پایان نیمه اول

برتری سایپا مقابل ذوب آهن در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان علی دایی در نیمه اول مقابل میهمان خود به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سایپا و ذوب آهن اصفهان در سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان در نیمه اول به پایان رسید. 

گل های این دیدار توسط استنلی کی روش سوارز در دقیقه 10 برای ذوب آهن و مهدی ترابی (پنالتی) در دقیقه 16 و محمد دانشگر در دقیقه 39 برای سایپا گلزنی کردند. 

داور این دیدار به ولیسیانی (دقیقه 14) از ذوب آهن کارت زرد نشان داد. 

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، رضا علیاری، حامد شیری، امید خالدی، رضا اسدی، مهرداد کفشگری، مهدی ترابی، علی قلی‌ زاده، آرش رضاوند و آرمان رمضانی به میدان می رود. 

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، گئورک ولسیانی، محمد ستاری، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، سید محمدرضا حسینی، مهدی رجب‌زاده، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی


شرح گل ها: 

گل ذوب آهن: ذوب آهن به سمت دروازه سایپا حمله کرد که محمد ستاری توپ را به کیروش استنلی ارسال کرده و این بازیکن با ضربه فنی توانست گل اول دیدار را به ثمر برساند.

گل اول سایپا: شاگردان علی دایی از کناره های زمین مسابقه توپ را ارسال کردند که در ادامه توپ به دست محمد نژاد مهدی برخورد کرده و داور ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که این پنالتی توسط مهدی ترابی تبدیل به گل شد.

گل دوم سایپا: علی قلی زاده در سمت چپ زمین مسابقه صاحب ضربه ایستگاهی شده بود که محمد دانشگر این توپ را وارد دروازه تیم میهمان کرد. 

دقایق حساس: 

مهدی ترابی در دقیقه 11 با استفاده از اشتباه و عدم هماهنگی بازیکنان ذوب آهن در موقعیت تک به تک با دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

شاگردان علی دایی در دقیقه 16 این دیدار صاحب ضربه ایستگاهی شده بودند که شوت رضاوند از کنار دروازه رشید مطاهری به بیرون رفت.

امید خالدی در دقیقه 23 این دیدار از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به سمت دروازه ذوب آهن ارسال کرد که در ادامه توپ مماس با تیر دروازه مظاهری به بیرون رفت.

شاگردان امیر قلعه نویی در دقیقه 29 این دیدار صاحب موقعیت حساس از پشت محوطه جریمه سایپا شده بودند که ضربه رجب زاده در برگشت به کی روش رسیده و ضربه این بازیکن خارجی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.  

20441