پیش بازی ذوب آهن - سایپا / به دنبال شکست طلسم

پیش بازی ذوب آهن - سایپا / به دنبال شکست طلسم

وبسایت رسمی فوتبالی – ذوب آهن از آخرین تقابل خود با سایپا خاطره خوبی ندارد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان علیرضا منصوریان در شرایطی از تیم ابراهیمی صادقی میزبانی خواهند کرد که در روزهای اوج این تیم در نیم فصل دوم گذشته، تنها تیم داخلی که موفق به بردن ذوب آهن شد سایپا بود. دیداری که البته یک اتفاق ویژه هم داشت. علی دایی بعد از آن بازی از مدیر باشگاه، شدیدا انتقاد کرد تا جای خود را به ابراهیم صادقی بدهد.

پوئن مثبت ذوب آهن: شاگردان علیمنصور به نسبت بقیه تیمهای لیگ برتری یک امتیاز بزرگ دارد و آن قرار گرفتن در شرایط مسابقه است چرا که این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با الاتحاد عربستان بازی داشت و به همین دلیل، آنها زودتر از بقیه تیمها در شرایط مسابقه قرار گرفته‌اند.

سابقه تقابل: ذوب آهن در بیست بازی اخیرش مقابل سایپا 6 برد و سایپا 7 برد کسب کرده و هفت بازی دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. سایپا البته در هفت بازی اخیرش مقابل ذوب آهن به این تیم نباخته و باید دید علیمنصور و شاگردانش می‌توانند این طلسم را بشکنند؟

غایبان زیاد: سایت ورزش سه چند روز قبل خبر داد که ذوب آهن برای بازی فردا 4 غایب دارد. دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان به دلیل عدم صدور کارت پایان خدمت و ارسلان مطهری هم به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نخواهند بود. ضمنا علیرضا منصوریان هم در این بازی به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت.

ذوب آهن اصفهان- سایپا تهران – ساعت ۲۰:۱۵.

داور: مرتضی منصوریان

کمک ها:رضا سخندان – یعقوب سخندان 

1984