4 مانع بر سر راه اولین بازی خرید جدید بارسلونا

4 مانع بر سر راه اولین بازی خرید جدید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مینا با قراردادی 11.8 میلیون یورویی دو هفته پیش از پالمیراس برزیل به بارسلونا پیوست تا جانشین خاویر ماسکرانو شود.

قلب خط دفاعی بارسلونا با زوج پیکه و اومتیتی مستحکم و بیمه به نظر می رسد اما مصدومیت ها و محرومیت ها باعث خواهند شد تا بارسا همیشه با این زوج دفاعی به میدان نرود. دقیقا همین دغدغه ای که در حال حاضر بارسا با آن دست به گریبان است. 

جرارد پیکه در بازی مقابل اسپانیول مصدوم شد و توماس فرمالن، دیگر مدافع مرکزی بارسا نیز مصدوم است. به این ترتیب برای بازی بسیار حساس مقابل والنسیا در روز پنجشنبه، والورده تنها اومتیتی و یری مینا را در دسترس دارد.

رسانه های کاتالونیا معتقدند که یری مینا با توجه به مصدومیت پیکه و فرمالن، اولین بازی خود برای بارسا را برابر والنسیا تجربه خواهد کرد. دیداری بسیار حساس که بارسا در آن به یک تساوی برای صعود به فینال کوپا دل ری نیاز دارد.با این وجود همچنان این احتمال وجود دارد که مینا نتواند برابر والنسیا به میدان برود.

4 مانع مقابل او به این شرح هستند:

ممکن است پیکه به دلیل اهمیت بالای مسابقه، با زور آمپول بازی کند.

دوم اینکه ممکن است والورده ترجیح بدهد بوسکتس را یک خط عقب تر آورده و از او در کنار اومتیتی استفاده کند.

این احتمال نیز وجود دارد که والورده از دینیه به عنوان دفاع میانی استفاده کند. لوئیس انریکه نیز فصل قبل در مقطعی چنین تصمیمی اتخاذ کرد.

 چهارم اینکه شاید فرمالن در آخرین لحظات بتواند خود را به این بازی سرنوشت ساز برساند.