وین رونی: در صورت ناکامی تاتنهام در کسب جام ها، ممکن است هری کین از این تیم جدا شود

وین رونی: در صورت ناکامی تاتنهام در کسب جام ها، ممکن است هری کین از این تیم جدا شود

وبسایت رسمی برنامه نود - وین رونی کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که تاتنهام در صورت نبردن جام و ناکام ماندن، ستاره های خود را از دست خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، هری کین که دو سال پیاپی کفش طلا لیگ برتر انگلیس را تصاحب کرده است، مورد توجه شدید مسئولان رئال مادرید قرار گرفته و احتمالا در سال آینده به این تیم منتقل شود.

به نقل از وبسایت FourFourTwo، وین رونی در مصاحبه ای با شبکه اسکای اسپورتس گفت: 

در حال حاضر او بهترین مهاجم اروپا است. او می تواند به جایی که می خواهد برود. وی همانند جوانی آلن شیرر است. هری گل های متفاوت زیادی به ثمر می رساند. مشکل تاتنهام در آینده این خواهد بود که دیگر او از گلزنی سیراب شود و فقط به فکر فتح جام باشد. اگر تاتنهام در سال آینده نیز بدون جام بماند، شاید او این باشگاه را ترک کند. این تصمیمی است که هری در یک یا دو سال آینده خواهد گرفت. اما تاتنهام نیز کار های جالبی انجام داده است. آن ها بازیکنان با کیفیتی را به باشگاه اضافه کرده اند تا به یکی از مدعیان کسب جام تبدیل شوند. 

رونی در ادامه گفت: 

گلزنی بسیار خوب است و گل های زیاد شما را به سطح بالایی می رساند، اما اکثر بازیکنان به خاطر جام هایی که برنده شدند، به خاطر آورده می شوند. فکر می کنم اگر هری کین در منچسترسیتی حضور داشت و آن ها این فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس می شدند، مردم در خصوص رونالدو، مسی و هری کین صحبت می کردند.

4416