اینفوگرافی؛ عملکرد حسین حسینی و رشید مظاهری در تقابل با ذوب آهن و استقلال در لیگ برتر

اینفوگرافی؛ عملکرد حسین حسینی و رشید مظاهری در تقابل با ذوب آهن و استقلال در لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، به احتمال زیاد حسین حسینی و محمدرشید مظاهری وظیفه حراست از دروازه استقلال و ذوب آهن اصفهان را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش وب سایت نود، حسین حسینی به عنوان رکورددار بیشترین دقایق بدون گل خورده در تاریخ رقابت های باشگاهی ایران، تا کنون 4 بار برابر ذوب آهن بازی کرده که دو بار به عنوان دروازه بان ملوان انزلی و 2 بار هم با پیراهن استقلال به مصاف این تیم رفته است. حسینی در دو بازی (یک بازی در ملوان و یک بازی در استقلال) توانست مقابل این تیم کلین شیت کند. 2 پیروزی، یک تساوی و یک باخت حاصل کار این دروازه بان در برابر ذوب آهن بوده و امروز برای پنجمین بار مقابل این تیم به میدان خواهد رفت. عملکرد این دروازه بان مقابل تیم اصفهانی را به صورت گرافیکی مشاهده می کنید.

محمدرشید مظاهری که در تمامی دقایق این فصل وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده داشته، تا کنون 6 بار مقابل آبی پوشان تهرانی بازی کرده و فقط همراه با ذوب آهن اصفهان برابر استقلال به میدان رفته است. مظاهری در یک سوم از بازی های خود مقابل استقلال کلین شیت کرده و 5 بار هم تسلیم بازیکنان حریف شده و گل خورده است. مظاهری در 2 بازی پیروزی تیمش را جشن گرفته و تنها یک بار مقابل این تیم شکست خورده است. متوسط گل خورده مظاهری کمی بیشتر از حسین حسینی است که عملکرد او را به صورت گرافیکی مشاهده می کنید.








2081