کیلور ناواس: کسانی که فکر می کنند برای لالیگا نخواهیم جنگید، در اشتباه هستند

کیلور ناواس: کسانی که فکر می کنند برای لالیگا نخواهیم جنگید، در اشتباه هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا، کیلور ناواس گفتگویی با BeIN Sports داشت و در مورد نتیجه بازی و امید های تیم در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید با کسب پیروزی 4-1 در زمین تیم والنسیا، حالا این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی عقب افتاده خود، به رده سوم صعود کند. ناواس در این باره گفت:

خدا را شکر خوب بازی کردیم، و این مهمترین مسئله است. وقت هایی هست که متحمل سختی می شویم، اما شخصیت خود را گم نمی کنیم و سپس گل ها از راه می رسند. تیم در خیلی از بازی ها خوب عمل کرده است. بر هیچکس پوشیده نیست که بازی های ضعیف هم داشته ایم و از این بابت آگاهیم. حفظ ثبات ضروری است و با بازی هایی مثل این، پایان قوی تری خواهیم داشت.

واکنش کلیدی برای جلوگیری از 2-2 شدن بازی:

والنسیا حریف خوبی است، اینجا خانه آنها بود، هواداران از تیمشان حمایت می کردند و وقتی به اینجا بیایید و تصور کنید که آنها موقعیتی خلق نخواهند کرد، اشتباه کرده اید.

لیگ قهرمانان، آخرین فرصت:

می دانیم که قهرمانی در لالیگا بسیار سخت شده است، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و تسلیم نخواهیم شد. کسانی که فکر می کنند در تک تک بازی ها تا آخر فصل نخواهیم جنگید تا بالاترین رتبه ممکن را به دست آوریم، خیلی اشتباه می کنند. ما رئال مادرید هستیم.

1771