هاینکس: هیچ وقت بازیکنی مثل اوبامیانگ را نمی خرم؛ گورتسکا از اسپانیا، انگلیس و ایتالیا پیشنهاد داشت

هاینکس: هیچ وقت بازیکنی مثل اوبامیانگ را نمی خرم؛ گورتسکا از اسپانیا، انگلیس و ایتالیا پیشنهاد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بایرن مونیخ به انتقاد تند از رفتار ستاره دورتموند پرداخته است. 

به گزارش وبسایت نود، یوپ هاینکس در نشست خبری امروز خودش از رفتار پیر اوبامیانگ که در هفته های اخیر با بی انضباطی هاش جنجال ساز شده و حالا عنوان کرده می خواهد به آرسنال بپیوندد به تندی انتقاد کرد. 

هاینکس به نقل از fourfourtwo گفته:

فوتبال همیشه از نظر اخلاقی در حال افت بوده اما در حال حاضر وضعیت وارد ابعاد تازه ای شده است. فوتبالیست ها نسبت به اکثر افراد جامعه در جایگاه ممتازی قرار دارند بنابراین باید حرفه ای باشند. اتفاقی که برای دمبله و اوبامیانگ در دورتموند رخ داد از نظر من نگران کننده است. باشگاه هایی که این بازیکنان را می خرند باید مراقب باشند. من چنین بازیکنانی را نمی خرم. فوتبال ورزشی گروهی است و نباید خودخواه باشید. ما باید مراقب باشیم چون ممکن است هر لحظه هواداران دیگر فوتبال را کنار بگذارند. آرسنال در سال های اخیر خیلی موفق نبوده اما قیمت بلیط هایش دائما بیشتر شده و این یک مشکل است. هواداران امسال نسبت به قیمت بلیط ها در لیگ قهرمانان اعتراض کردند و حق هم کاملا با آن ها بود. 

هاینکس همچنین درباره پیوستن لئون گورتسکا به بایرن مونیخ گفت:

ماندن گورتسکا در آلمان خبر خوبی برای بوندس لیگا است. او از ایتالیا، انگلیس و اسپانیا پیشنهاد داشت اما در هایت تصمیم گرفت به بایرن بپیوندد. او بازیکن بسیار جوانی است و با جذب او روند تغییر نسل به خوبی در بایرن پیش خواهد رفت. من با یکی از دستیارانم که با گورتسکا در شالکه کار کرده بود صحبت کردم و او از شخصیت این بازیکن تعریف کرد. او توانایی هایش را در بوندس لیگا و جام کنفدراسیون ها نشان داد. 

۲۰۳۱