هیکلی و عضلانی شدن هافبک بایرن مونیخ در دوران قرنطینه

هیکلی و عضلانی شدن هافبک بایرن مونیخ در دوران قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که برشیا گوش ماریو بالوتلی را به خاطر از دست دادن آمادگی بدنی در دوران قرنطینه پیچاند، بایرن مونیخ رفتاری کاملا متفاوت با لئون گورتسکا داشت. بازیکن آلمانی  از وقفه کرونا استفاده کرد تا هیکل بهتری پیدا کند و عضلانی تر شود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در توییتی هیکل گورتسکا قبل از قرنطینه را با هیکل فعلی وی مقایسه کرده است و نوشته است:" در دوران قرنطینه چه کار کردی؟" البته گورتسکا هم جواب داده است و تصویری از وزنه زدن و تمریناتش در دوران قرنطینه منتشر کرده است.

لئون فصل درخشانی داشته است و هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ هم به شدت به او اعتماد دارد.  گورتسکا در این فصل از زمان شروع بوندسلیگا در سه بازی اول فیکس بوده و مقابل آینتراخت و دورتموند در همه دقایق حضور داشت و در بازی مقابل یونیون برلین هم در فاصله 20 دقیقه به پایان وارد زمین شد.

بایرن در مسیر کسب هشتمین بوندسلیگای پیاپی قرار دارد آن هم در حالی که پنج بازی تا پایان مسابقات مانده است. باواریایی ها سه شنبه گذشته دورتموند را شکست داند و حالا فاصله چندانی تا قهرمانی بوندسلیگا ندارند و اگر فقط سه تا از پنج بازی بعدی را ببرند، قهرمان لیگ آلمان می شوند.