پیش بازی پدیده - استقلال: اعتماد دوباره به رحمتی

پیش بازی پدیده - استقلال: اعتماد دوباره به رحمتی

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال می خواهد در بالای جدول بماند.

جمعه 29 دي‌ماه 96، هفته بیستم لیگ برتر

پدیده خراسان - استقلال تهران

ورزشگاه ثامن مشهد، ساعت ۱۵

به گزارش سایت نود، استقلال که با اوج گیری با وینفرد شفر خود را به رده چهارم  رساند با توقف مقابل سایپا جایگاه چهارم را به ذوب آهن واگذار کرد و هفته نوزدهم را در پله پنجم به پایان برد.

استقلال سرانجام در هفته نوزدهم گل خورد و حالا بدون فکر کردن به رکوردشکنی باید برای پس‌گیری رتبه چهارم تلاش کند. در جدول چندین تیم برای رده های دوم و سوم رقابت فشرده‌ای دارند که یکی از انها استقلال است. استقلال با برد در مشهد خود را به رده سوم نزدیک و نزدیک تر می کند. این تیم 9 هفته است که نباخته است.

پدیده هم پیش از کسر شش امتیاز یکی از بالانشینان بود. کسر شش امتیاز پدیده را به پایین جدول برد و به نظر می رسد روی روحیه بازیکنان این تیم هم تاثیر گذاشته است. پدیده تیم آماده دور رفت در پنج بازی اخیر یک برد داشته است.

یکی از بازیهای خوب پدیده در دور رفت مقابل همین استقلال برد. پدیده دو-صفر میزبان خود را شکست داد و علیرضا منصوریان را به در خروجی نزدیک کرد. این بازی در ورزشگاه ثامن برگزار می شود و ورزشگاه امام رضا فعلا جنبه کاربردی ندارد.

تغییرات استقلال

استقلال با چند تغییر نسبت به بازیهای قبل به میدان می رود. به نظر می رسد وینفرد شفر می خواهد در این بازی به مهدی رحمتی میدان بدهد. حسین حسینی در بازی با سایپا پس  ٨٧٢ دقیقه بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش گل خورد. او رکورد جدیدی در تاریخ فوتبال ایران ثبت کرد.

شفر می خواهد در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان از رحمتی استفاده کند و برای اینکه رحمتی برای آن دیدار آماده باشد، در دو بازی بعدی تیمش هم به کاپیتان میدان می دهد. باید دید رحمتی چگونه از این فرصت استفاده خواهد کرد؟

 داریوش شجاعیان هم کمی آسیب دیده است و شاید به بازی فردا(جمعه) نرسد. در جمع بازیکنان پدیده هم محمد خانزاده محروم است.

آمار

پدیده در بازی رفت موفق شد برای اولین بار استقلال را شکست دهد. این دو تیم پیش از این فصل شش بار باهم بازی کرده بودند. استقلال دو بار پیروز شده بود، چهار دیدار هم با تساوی به پایان رسیده بود.

محروم:

پدیده: محمد خانزاده

نتیجه دیدار رفت:

استقلال صفر- پدیده 2

بازی هفته گذشته:

استقلال یک-سایپا یک

استقلال خوزستان یک- پدیده صفر

جایگاه در جدول در پایان هفته 19:

پدیده: با 22 امتیاز دهم

استقلال: با 28 امتیا زپنجم

نتایج قبلی در لیگ:

پدیده: باخت، برد، باخت، مساوی، باخت

استقلال: مساوی، مساوی، برد، برد، برد

بهترین گلزن:

پدیده: محمد قاضی 9 گل

استقلال: سرور جپاروف، محسن کریمی و داریوش شجاعیان 3 گل

بهترین بازیکن:

پدیده: محمدرضا خلعتبری با 2.94 بیست و پنجم

استقلال: حسین حسینی با نمره 2.61 دوم

تیم داوری: اشکان خورشیدی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر و علی صفایی/ناظر داوری: محمدرضا فلاح

57189