مرور همه مصدومیت‌های محسن کریمی؛ از پیش فصل تا فینال جام حذفی!

مرور همه مصدومیت‌های محسن کریمی؛ از پیش فصل تا فینال جام حذفی!

وبسایت رسمی برنامه نود - مصدومیت محسن کریمی، تکراری‌ترین اتفاق این روزهای آبی‌هاست. 

به گزارش وبسایت نود، محسن کریمی باز هم مصدوم شد و حداقل دو هفته از ترکیب استقلال دور خواهد بود. سابقه مصدومیت کریمی برخلاف دوران فوتبالش، خیلی طولانی شده است. تا حدی که در یک مصاحبه قدیمی، خودش را با محرم نویدکیا مقایسه کرده بود. کریمی که از هفته 24 لیگ چهاردهم برای استقلال بازی کرد، تاحالا مسابقات زیادی را به خاطر مصدومیت از دست داد. مانند فینال جام حذفی دو فصل قبل که نتوانست عصای دست مظلومی شود و استقلال را در آن مسابقه همراهی نکرد. یا همین فصل گذشته که تعداد مسابقاتی که غایب بود، بیشتر از تعداد مسابقاتی است که برای استقلال بازی کرد. در این فصل هم پیش از شروع لیگ در دیداری دوستانه مصدوم شد و تاحالا فقط چهار بازی برای استقلال انجام داد که دوباره آسیب دیده است.

لیگ 17/ کریمی پیش از شروع فصل مصدوم شد و یک نیم‌فصل را از دست داد.

کریمی در بازی دوستانه پیش‌فصل مقابل نساجی آسیب دید. عمل کتف، محسن را سه ماه خانه‌نشین کرد. اتفاقی که باعث شد کریمی نیم فصل اول از لیست استقلال خط بخورد. با شروع نیم‌فصل دوم و اضافه شدن کریمی به لیست، محسن در چهار بازی حاضر بود. تا اینکه بالاخره در نیمه اول بازی هفته نوزدهم مقابل سایپا آسیب ببیند و تعویض شود. این مصدومیت، کریمی را بین دو تا سه هفته از ترکیب استقلال دور نگه می‌دارد.

تعداد حضور در بازی‌های لیگ؛ تاحالا 4 مسابقه

لیگ 16/ فصل قبل تعداد مسابقاتی که کریمی از دست داد، بیشتر از مسابقاتی بود که در آن حاضر شد.

در هفته اول لیگ فقط 15 دقیقه بازی کرد و به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا تعویض شد. مصدومیتی که کریمی را تا سه هفته از ترکیب استقلال دور نگه‌داشت. کریمی در هفته پنجم به لیگ برگشت، ولی باز هم در همان مسابقه مصدوم شد. کریمی در بازی با ماشین‌سازی مصدوم شد و سه هفته دیگر را هم از دست داد. سپس در هفته نهم به ترکیب برگشت و تا هفته دوازدهم بازی کرد. ولی در بازی با صبای قم روی تکل غلامرضا عنایتی از ناحیه آشیل پا آسیب دید و نیم‌فصل را از دست داد. مقاطع زیادی از نیم‌فصل دوم هم مصدوم بود. به طوری که نیمی از بازی‌های نیم‌فصل دوم را هم از دست داد و بازی نکرد.

تعداد حضور در بازی‌های لیگ: 14 مسابقه

لیگ 15/ کریمی در این فصل به دلیل آسیب‌دیدگی، فینال جام حذفی را هم از دست داد.

محسن کریمی قبل از بازی هفته هفتم مقابل راه‌آهن مصدوم شد. اتفاقی که او را ده روز از تمرینات استقلال دور کرد. این مصدومیت کریمی از هفته پنجم همراهش بود ولی با ریسک مظلومی همراه شد. اتفاقی که منجر به دوری شش هفته‌ای کریمی شد. ولی از شانس خوب او، در این مدت لیگ تعطیل بود و محسن فقط دو بازی استقلال را از دست داد. محسن کریمی بازی هفته هفتم و هشتم مقابل راه‌آهن و پدیده را از دست داد. سپس به ترکیب برگشت و تا هفته نوزدهم بدون هیچ مشکلی برای استقلال بازی کرد. در این بین مصدومیت‌های کریمی جزیی بود و منجر به از دست دادن مسابقه‌ای نشد. ولی نیم‌فصل دوم برای کریمی دردسرساز شده بود. محسن در بازی با استقلال اهواز آسیب دید و بازی با ذوب‌آهن که هفته بعد آن بود را هم از دست داد. بازگشت کریمی به ترکیب استقلال برای شش هفته بود و در دقیقه 8 بازی با استقلال خوزستان از ناحیه همسترینگ آسیب دید. مصدومیتی که محسن را برای چهار هفته از استقلال گرفت. دوری کریمی از میادین به قدری تاثیرگذار بود که مظلومی حاضر نشد از این بازیکن در بازی فینال جام حذفی هم استفاده کند.

تعداد حضور در بازی‌های لیگ: 22 مسابقه



14001