ضربه سری که به 3 هدف نشست؛ شکست ناپذیری سایپا با دایی مقابل استقلال

ضربه سری که به 3 هدف نشست؛ شکست ناپذیری سایپا با دایی مقابل استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود - ضربه سر دقایق پایانی رضا اسدی بازیکن سایپا به کنج دروازه استقلال رفت تا هم روند گل نخوردن حسین حسینی متوقف شود هم روند شکست ناپذیری سایپا همراه با علی دایی برابر آبی پوشان پابرجا بماند.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال سایپا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر برابر استقلال تهران به یک تساوی دست یافت تا این تیم پس از یک دهه به رکوردی دست یابد که آخرین بار با هدایت علی دایی به آن دست یافته بود.

سایپا در این فصل در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال تهران مغلوب نشد، اتفاقی که پس از ده سال برای این تیم افتاد. آخرین بار که سایپا موفق به انجام این مهم شده بود، در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر بود که این تیم با علی دایی به یک برد و یک مساوی برابر آبی پوشان دست یافت.

همچنین علی دایی با کسب تساوی در هفته نوزدهم توانست روند شکست ناپذیری اش به عنوان مربی سایپا برابر استقلال را حفظ کند. دایی در شش تقابل خود با استقلال در لیگ برتر توانسته است 4 پیروزی و دو تساوی را به دست آورد. علی دایی در تقابل با استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر با تیم های مختلف، 5 بار پیروز شده که 4 پیروزی این مربی همراه با نارنجی پوشان سایپا به دست آمده است.

علاوه بر این، حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال در دیدار روز گذشته تنها 6 دقیقه با ثبت اولین کلین شیت برابر سایپا فاصله داشت اما گل تیم سایپا این فرصت را از حسینی گرفت تا هم روند بسته ماندن دروازه این دروازه بان متوقف شده و هم استقلال در کسب اولین پیروزی برابر سایپای علی دایی در ادوار مختلف لیگ برتر ناکام بماند. 






2081