پیش بازی استقلال - سايپا:فقط یک ساعت

پیش بازی استقلال - سايپا:فقط یک ساعت

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال خود را به رده چهارم رسانده است.

جمعه 22 دي‌ماه 96، هفته نوزدهم لیگ برتر

استقلال تهران - سايپا تهران

ورزشگاه آزادی تهران- ساعت١٦:٣٥

به گزارش سایت نود، اوج گیری استقلال با وینفرد شفر آلمانی فوق العاده است. این تیم که روزی در مکان شانزدهم جدول قرار داشت حالا تیم جدول است و می خواهد به زودی خود را تا رده دوم بالا بکشد.

روزی که وینفرد شفر حالا 68 ساله شده پای به ایران گذاشت کسی تصور نمی کرد او بتواند اینگونه استقلال را متحول کند.

استقلال با شفر فوق العاده نتیجه گرفت، هفته به هفته بالا آمد و حالا به رده چهارم رسیده است. استقلال فردا میزبان سایپاست ومی خواهد بک برد خانگی دیگر را جشن بگیرد. استقلال فعلا امکان صعود به رده سوم را ندارد و هدفش فعلا حفظ همان رده چهار م خواهد بود. شفر در بازی فردا، سرور جپاروف را در اختیار ندارد.

سایپا هم جزو تیم های بالانشین جدول است و نمی خواهد در این بازی کوتاه بیاید. دو تیم در جدول هم امتیازند.

 شاگردان علی دایی در بازی رفت با یک گل استقلال را شکست دادند و می خواهند آن موفقیت را تکرار کنند. سایپا در بازی رفت به سریال ناکامی هایش مقابل استقلال پایان داد.

روز عبور حسینی از تاریخ

حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال حالا به نامی ماندگار در تاریخ لیگ برتر ایران تبدیل شده است. در ابتدای فصل کسی تصور نمی کرد بازیکنی که قرار است ذخیره مهدی رحمتی در استقلال باشد اینگونه خوش بدرخشد. دروازه‌بان استقلال در بازي  با  تراکتورسازي دروازه خود را بسته نگه داشت تا با شکستن رکورد عليرضا بيرانوند، رکورد جديدي در تاريخ ليگ برتر ايران ثبت کند. استقلال و حسینی در بازی هفته گذشته يک‌بار ديگر دروازه خود را بسته نگه داشتند تا حسيني به رکورد ٧٨٧ دقيقه گل‌نخوردن برسد. رکورد گل نخوردن متوالی در لیگ برتر. در تاریخ فوتبال ایران بهرام مودت، دروازه بان پیشین تیم ملی در مقطعی در پرسپولیس 844 دقیقه متوالی دروازه اش را بسته نگه داشت. بعد از او ناصر حجازی در استقلال رکورد 837 دقیقه ای ثبت کرد. سومین نفر احمدرضا عابدزاده  است که  در لیگ آزادگان با پیراهن پرسپولیس  802 دقیقه به صورت سریالی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.حسینی اگر از دقیقه 58 سالم عبور کند با 845 دقیقه رکورد جدیدی در تاریخ فوتبال ایران ثبت می کند و نام خود را در فوتبال ایران جاودانه می کند.

دایی مقابل استقلال

تقابل دایی و استقلال همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته است. دایی در این سالها بارها با تیم های مختلف؛ سایپا، پرسپولیس، راه آهن، صبا و نفت تهران مقابل استقلال قرار گرفته است.دایی در شروع مربی گری‌اش در سایپا چهار بار مقابل استقلال قرار گرفت که سه برد و یک تساوی کسب کرد. او در پنجمین تقابلش با استقلال هم با پرسپولیس، استقلال را برد تا در پنج بازی اول خود در ملاقات با استقلال در قواره سرمربی به چهار برد برسد. ناکامی های دایی مقابل استقلال از آن به بعد شروع شد.دایی حدود هشت سال در لیگ موفق نشداستقلال را شکست دهد تا اینکه در بازی رفت این طلسم را شکست. دایی در لیگ برتر 18 بار مقابل استقلال قرار گرفته است که حاصلش 5 برد، ۷ تساوی و ۶ باخت شده است. در ۳3 تقابل قبلی دو تیم حاصل کار سایپا7  برد،۱۰تساوی و ۱۶ باخت بوده است.

محروم:

استقلال تهران: سرور جباروف (انضباطی)‏

نتیجه دیدار رفت:

سایپا یک- استقلال صفر

بازی هفته گذشته:

تراکتورسازی صفر- استقلال صفر

سایپا 3- استقلال خوزستان 2

جایگاه در جدول در پایان هفته هجدهم:

استقلال: با 27 امتیاز چهارم

سایپا: با 27 امتیاز ششم

نتایج قبلی در لیگ:

استقلال: مساوی، برد، برد، برد، مساوی

سایپا: برد، باخت، مساوی، برد، باخت

بهترین گلزن:

استقلال: سرور جپاروف و محسن کریمی با 3 گل

سایپا: محمد عباس زاده با 6 گل

بهترین بازیکن:

استقلال: حسین حسینی با نمره 2.62 سوم

سایپا: مهدی ترابی با 2.78 دهم

تیم داوری: موعود بنیادی – آرمان اسعدی – محمدرضا مدیرروستا – وحید صالحی - ناظر: اسماعیل صفیری

57189