کونته: چلسی هم به دنبال فن دایک بود

کونته: چلسی هم به دنبال فن دایک بود

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی تایید کرد که ویرجیل فن دایک یکی از اهداف زمستانی آبی های لندنول بوده است.

به گزارش وبسایت نود، ماه گذشته ویرجیل فن دایک مدافع سابق ساوتهمپتون با مبلغ هفتاد و پنج میلیون یورو به لیورپول پیوست و به گران ترین مدافع تاریخ تبدیل شد. 

به نقل از وبسایت FourFourTwo، کونته ضمن تمجید از این مدافع بیست و شش ساله، تایید کرد که او به فن دایک علاقه بسیاری داشته و می خواسته او را به خدمت بگیرد. البته این اولین بار نیست که کونته در خرید بازیکنی شکست می خورد. او در تابستان نیز برای خرید لوکاکو تلاش زیادی کرد که او را به استمفورد بریج بازگرداند اما در آخر لوکاکو به منچستریونایتد پیوست و آبی های لندن موراتا را جذب کردند. کونته در خصوص از دست دادن فن دایک گفت: 

این فوتبال است دیگر. البته همانطور که می دانید، او یکی از اهداف ما بود. ما بازیکنان زیادی را مد نظر قرار داده ایم، اما شما باید قادر باشید که آن ها را جذب کنید. فعالیت در بازار نقل و انتقالات برای هیچ باشگاهی ساده نیست. لیورپول فن دایک را به خدمت گرفت تا به تقویت خط دفاعی خود بپردازد و من هم فکر می کنم فن دایک مدافع بسیار خوبی است. آن ها هشتاد و پنج میلیون یورو برای او پرداختند. در همان زمان آن ها خیلی خوب کوتینیو را به فروش رساندند، زیرا وقتی شما با چنین مبلغی بازیکنی را به فروش می رسانید و فقط نصف آن را خرج کرده اید، می توانید بقیه پول را ذخیره کنید و در جای درست خرج کنید. اما من فکر می کنم که بازار به این سادگی نباشد. 

4416