کلوپ: فن‌دایک شروعی رویایی داشت

کلوپ: فن‌دایک شروعی رویایی داشت

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک که با 75 میلیون پوند به لیورپول پیوست و به گران ترین مدافع تاریخ تبدیل شد، شب گذشته اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد و موفق شد در این دیدار گل برتری را برای تیمش مقابل اورتون به ثمر برساند. پس از بازی کلوپ به تمجید از فن دایک پرداخت و مدعی شد که او شروعی رویایی در لیورپول داشته است.

او گفت:" شروع فن دایک خیلی رویایی بود. یک داستان خیالی در دنیایی که دیگر کمتر کسی سراغ خیال و رویا می‌رود. بنابراین فکر می‌کنم اتفاق ویژه ای برای او رخ می‌دهد. فیکس کردن او تصمیم خیلی دشواری بود. راستش را بخواهید، در ابتدا می‌خواستم لوورن و کلاوان را فیکس کنم؛ ولی چون در هفته های اخیر خیلی به این دو بازی داده بودم، صبح بازی تصمیم گرفتم که فن دایک را فیکس کنم. آنها کمی مشکل عضلانی داشتند و ممکن بود با ریسکی بیشتر از ریسک عادی بازی کنند. امروز صبح تصمیم گرفتم که ویرژیل را بازی دهم و مشخصا  در پایان ایده خیلی خوبی بود، زیرا در مجموع خیلی خوب کار کرد

کلوپ درباره بازی گفت:" مطمئنا بهترین عملکرد ما نبود؛ ولی رقابت دشواری داشتیم. از رویکردی که نشان دادیم خیلی راضی بودم. بازی سختی برای ما بود. شاید فوتبال خیلی خوبی به نمایش نگذاشتیم. همه دوست داشتیم که فوتبال خوبی ببینیم؛ ولی اورتون خیلی خوب دفاع کرد. آنها فوتبال بازی کردند و این تفاوت بزرگ این بازی نسبت به بازی قبلی مان بود."