لیگ جزیره؛ برد لیورپول در لحظات پایانی

لیگ جزیره؛ برد لیورپول در لحظات پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در لحظات پایانی موفق به شکست دادن برنلی شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس عصر دوشنبه با چهار دیدار آغاز شد که در مهمترین مسابقه، برنلی در خانه خود مقابل لیورپول بزرگ با نتیجه 2-1 تن به شکست داد.

در اولین بازی هفته، برایتون در خانه خود مقابل بورنموث با تساوی 2-2 متوقف شد. لسترسیتی موفق شد در خانه خود با نتیجه سنگین 3-0 هادرزفیلد را شکست دهد، محرز، سلیمانی و آلبرایتون برای میزبان گلزنی کردند تا روباه ها با این برد به رده هشتم برسند.

نیوکاسل هم در مقابل استوک سیتی به پیروزی 1-0 رسید، پرز در دقیقه 72 تک گل میهمان را به ثمر رساند تا کلاغ ها به رده سیزدهم برسند.

اما در مهمترین مسابقه لیورپول در ترف مور میهمان برنلی بود که در این مسابقه در نیمه اول شاهد یک بازی کم و افت خیز بودیم، در نیمه دوم موقعیت های بیشتری روی دروازه ها رقم خورد و شاهد به ثمر رسیدن سه گل بودیم. در دقیقه 61 بود که مانه با یک ضربه دیدنی از تعلل مدافعین حریف نهایت استفاده را برد و بازی را 1-0 کرد.

این گل تا دقایق پایانی پابرجا بود تا این که در دقیقه 88 گودموندسون با یک ضربه سر بازی را به تساوی کشاند. اما لیورپول در ثانیه پایانی بازی روی یک ضربه آزاد بود که به گل بعدی برسد. سانتر از میانه های زمین با تاثیرگذاری لوورن همراه شد و کلاوان در دهانه دروازه، گلزنی کرد تا بازی 2-1 به نفع میهمان شود و لیورپول 44 امتیازی شود.

1878