دو ستاره مغضوب رقیب استقلال مقابل آتلتیکومادرید

دو ستاره مغضوب رقیب استقلال مقابل آتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الاهلی مصر و اتلتیکومادرید  در ورزشگاه 86 هزار نفری برج العرب شهر اسکندریه مصر به مصاف یکدیگر رفتند تا در این بازی دوستانه که با شعار «صلح علیه تروریسم» برگزار شد نمایشی جذاب و پرگل میان ستاره های تیم دوم لالیگا و جهان عرب رقم بخورد.


اتلتیکومادرید با نفرات کامل خود در این بازی حاضر شد به نحوی که ترکیب اصلی شاگردان سیمئونه در این بازی متشکل از اوبلاک، خوانفران، لوکاس هرناندز، رافا مونیوز، سرجی، توماس، گابی، کاراسکو، کیدی، آنخل کوریا و فرناندو تورس بود.


اما الاهلی مصر که بیشتر مهره های کلیدی خود را در اختیار داشت چند بازیکن کمکی هم از سایر کشورهای عرب زبان به تیم خود اضافه کرده بود که از میان آنها می توان به دو ستاره مغضوب و اسطوره ای باشگاه الهلال عربستان رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد. یاسر القحطانی بعد از کنار گذاشته شدن از تمرینات توسط رامون دیاز به همراه محمدالشلهوب در این بازی دوستانه با پیراهن الاهلی مصر مقابل آتلتیکومادرید به میدان رفتند.


در نیمه اول مومن زکریا تیم مصری را از حریف پیش انداخت و نیمه دوم هم با گل دوم این تیم توسط احمد الشیخ آغاز شد اما کوین گامیرو مهاجم فرانسوی اتلتیکو که به عنوان یار جایگزین وارد میدان شده بود، در ادامه بازی موفق به ثبت هت تریک شد تا نتیجه بازی را 2-3 به سود روخی بلانکو رقم زد.