روبرتو کارلوس: تلاش رونالدو باعث شد تا او بالاتر از مسی قرار بگیرد

روبرتو کارلوس: تلاش رونالدو باعث شد تا او بالاتر از مسی قرار بگیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرتو کارلوس اسطوره برزیلی باشگاه رئال مادرید به تمجید از رونالدو پرداخت و معتقد است که او بهترین بازیکن حال حاضر جهان است. 

به گزارش وبسایت نود، ستاره پرتغالی لوس بلانکوس موفق شد امسال پنجمین توپ طلا خود را تصاحب کند و با مسی برابر شود. او در سال 2017 توانست لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، سوپر کاپ یوفا، سوپر کاپ اسپانیا و جام باشگاه های جهان را به دست بیاورد. 

به نقل از وبسایت FourFourTwo، رونالدو در این فصل اما آمار خوبی از خود به جای نگذاشته است. او تنها موفق شده در دوازده بازی لالیگا، چهار گل به ثمر برساند. اما روبرتو کارلوس می گوید که او افت نکرده است. 

این روزها، وقتی شما درباره فوتبال حرف می زنید، در واقع در مورد مسی، نیمار و رونالدو حرف می زنید. کریستیانو تلاش زیادی برای پیشرفت و بهتر شدن کرده است. وقتی شما در مورد توپ طلا یا هر جایزه دیگر صحبت می کنید، در واقع مردمی به این بازیکنان رای می دهند که فوتبال را درک می کنند و آمار و ارقام بازیکنان را دنبال می کنند و در آخر بهترین بازیکنان را انتخاب می کنند. 

کارلوس در ادامه گفت: 

من تمرین کردن او را هر روز تماشا می کنم و روش تمرینات او فوق العاده است. او می خواهد بهتر شود. این فرق او و لئو مسی است. مسی یک پدیده است، ما هیچ وقت در مورد نیمار صحبت نکرده ایم اما وقتی در مورد تمرینات، تمرکز، حرفه ای بودن، انگیزه و موفقیت های رونالدو حرف می زنیم، متوجه می شویم که او یک پله از دیگران بالاتر است.

4416