36 روز بدون برد برای سپاهان اصفهان

36 روز بدون برد برای سپاهان اصفهان

به گزارش " ورزش سه " زردهای اصفهانی که با 5 قهرمانی پر افتخار ترین تیم ایران میباشند در حال حاضر شرایط نابسامانی را در لیگ برتر تجربه میکنند. آنها از 16 بازی، 16 امتیاز کسب کرده اند که میانگین 1 امتیاز از هر بازی، آمار قابل قبولی برای قهرمان سابق ایران نمیباشد.


در لیگ هفدهم، سپاهان اصفهان  در هفته 12 و مقابل تراکتور سازی تبریز آخرین برد خود را کسب کرد. آنها در نقش جهان با 3 گل مقابل حریف تبریزی خود به برتری رسیدند و همه را به  بازگشت و قرار گرفتن در کورس قهرمانی امیدوار کردند.


اما در بازی بعد و مقابل صنعت نفت آبادان با 3 گل شکست خوردند و دوباره در بحران فرو رفتند.


در بازی بعدی سپاهانی ها در اصفهان مقابل استقلال خوزستان و مربی سابق خود قرار گرفتند و امیدوار بودند با برد مقابل این تیم دوباره به لیگ برتر بازگردند. اما در دقایق آخر، نتیجه ی برد را با مساوی عوض کردند و هواداران خود را نا امید تر از همیشه کردند.


در هفته ی آخر نیم فصل در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال احیا شده قرار گرفتند و با 3 گل مغلوب شدند تا نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را با ناکامی طی کنند.


آنها در نقل و انتقالات نیم فصل شاهین ثاقبی را به پیکان دادند و قرارداد لی اولیویرا را فسخ کردند و با جذب ابراهیم عالمه و حسنی و همچنین بازگشت مهدی شریفی، امیدوار به درخشش در نیم فصل دوم هستند.
سپاهان در اولین بازی نیم فصل مقابل سایپا قرار گرفت و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت. اما باز هم به نتیجه ی تساوی دست یافت تا هم چنان طلسم نبردنشان پا برجا بماند.


سپاهانی ها امیدوارند در بازی هفته 17، در خانه خودشان مقابل پدیده به برتری برسند و به روزهای نبردنشان، پایان دهند.