نیازمند امروز به آمار نیم فصل اول می رسد؟

نیازمند امروز به آمار نیم فصل اول می رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند اولین خرید قلعه نویی بود و شاید خوش بین ترین هواداران سپاهان هم انتظار چنین نمایش های مطمئنی از دروازه بان جوان تیمشان آن هم در شرایطی که چند فصل کابوس وار را در این پست دیده بودند، نداشتند ولی نیازمند به خوبی توانست از تجربیاتش در تیم پرهوادار سپاهان استفاده کند و هفته به هفته نمایش های بهتری ارائه داد که دعوت به تیم ملی هم بخشی از پاداش عملکرد او بود.


سپاهان نسبت به نیم فصل اول نمایش های بهتری در بخش تدافعی برخلاف آنچه در خط هجومی انجام می داد، نشان داده و حضور نیازمند به عنوان مهره ای مطمئن در ثبت این آمار به طلایی پوشان کمک کرده است.


شاگردان امیرقلعه نویی طی نیم فصل اول موفق به ثبت 6 کلین شیت شدند ولی در نیم فصل دوم این آمار را بهبود داده اند و طی هشت هفته اخیر 5 بار کلین شیت به نام نیازمند ثبت شده که به وضوح نشان دهنده بهبود عملکرد این تیم در بخش تدافعی است.


طلایی پوشان امروز در شرایطی از ساعت 17:45در خانه این تیم برابر نساجی قرار می گیرند که پیروزی در این مسابقه از اهمیتی کلیدی برخوردار است و شاگردان امیرقلعه نویی به خوبی می دانند برای جا نماندن از رقبا یعنی پرسپولیس و تراکتورسازی باید در مسابقه امروز با 3 امتیاز از زمین خارج شوند و چه بهتر که این پیروزی با ثبت کلین شیت دوازدهم همراه باشد.