پورامینی: هنوز هم شایسته صدرنشینی هستیم

پورامینی: هنوز هم شایسته صدرنشینی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورامینی هافبک پارس جنوبی جم درباره باخت خانگی تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: ما تمرینات خوبی را در تعطیلات نیم فصل پشت سر گذاشتیم و دو دیدار تدارکاتی مقابل سایپا و پدیده نیز برگزار کردیم. ولی متاسفانه نتوانستیم دور برگشت لیگ را با قدرت همیشگی مان آغاز کنیم.


وی افزود: ما مقابل گسترش فولاد نمایش خوبی داشتیم ولی بدشانسی مانع از نتیجه گیری مان شد. گسترش فولادی ها در حالی بازی را بردند که تنها دو موقعیت داشتند در حالیکه ما حداقل 8 موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته این را هم باید بگویم که دروازه بان گسترش فولاد روز خوبی را سپری کرد و یک تنه کار را برای تیمش درآورد.


پورامینی در خصوص روند ناکامی های تیمش در هفته ای اخیر عنوان کرد: ما در هفته های اخیر مصدوم و محروم زیاد داشتیم ولی خدا را شکر تیم مان آنقدر ستاره دارد که احساس خلاء نکنیم. به نظرم ما در این هفته ها بیشتر بدشانس بودیم تا اینکه ناهماهنگ باشیم.


هافبک پارس جنوبی جم اضافه کرد: دیدار با پرسپولیس دقیقه 96 گل خوردیم. بازی با فولاد باید حداقل مساوی می کردیم و مقابل گسترش هم همه کار کردیم جز گلزنی. همه دغدغه کادر فنی این است که تیم هرچه سریعتر به روند خوب نیم فصل اولش بازگردد. یادمان نرود زمانی بردن پاس جنوبی آرزوی همه تیم ها بود و حالا هم می گویم که ما همان تیم قدرتمند هستیم.


پورامینی پیرامون دیدار این هفته با پیکان گفت: آنها تیم بسیار باشخصیتی دارند و در دیدار رفت هم شاهد یک بازی هیجان انگیز از دو تیم بودیم. خوب می دانیم که پیکان هنوز در خانه نباخته و این کار را برای ما سخت می کند.


وی تصریح کرد: ما برای برگشت به لیگ و ادامه حضورمان در کورس نیاز به سه امتیاز این بازی داریم و مطمئن باشید با تمام توان می رویم برای برد پیکان. تیم ما شخصیت صدرنشینی دارد و می توانیم با برد پیکان استارت دوباره ای بزنیم برای رسیدن به صدر.


هافبک پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: بازهم بابت باخت مقابل گسترش فولاد از هواداران مان عذرخواهی می کنم. من و همه بازیکنان تلاش می کنیم که روند تیم را به روزهای اوج خود بازگردانیم.