پورامینی: فعلا به دیدار با استقلال فکر نمی‌کنیم

پورامینی: فعلا به دیدار با استقلال فکر نمی‌کنیم

حسین پورامینی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. بعد از بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آوردیم، روحیه تیم مان بالا رفته و با تمریناتی که طی روزهای قبل انجام دادیم، آماده ایم تا بتوانیم در مصاف با نساجی مازندران هم بهترین عملکرد را برجای بگذاریم.


وی ادامه داد: کار سختی مقابل نساجی داریم. نساجی تیم خوبی است که از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد. بی تردید روز سختی در قائمشهر خواهیم داشت. از همه مهم تر اینکه بازی در چمن مصنوعی برگزار می شود و همین امر کار را دشوارتر می کند. با این حال همه کار خواهیم کرد تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.


هافبک پارس جنوبی درباره شرایط خودش در این تیم گفت: من سال سوم است که با مهدی تارتار کار می کنم. در این مدت به طور کامل دستم آمده که آقا مهدی چه چیزی از بازیکنانش می خواهد. در زمین سعی می کنم دستورات کادرفنی را به نحو احسن اجرا کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم در آینده نیز مهره مفیدی برای تیمم باشم و روزهای خوبی را تجربه کنم.


پورامینی درباره آینده پارس جنوبی در لیگ هجدهم تاکید کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و بسیار امیدوار هستیم با بازی های خوبی که انجام می دهیم حتی بهتر از سال قبل نتیجه بگیریم. البته با توجه به هزینه هایی که تیم های دیگر انجام دادند، کارمان سخت تر شده اما بی تردید می خواهیم که بهترین باشیم و این مساله تمام هدفمان است.


وی درباره دیدار با استقلال در هفته چهارم نیز گفت: از الان نباید درباره استقلال صحبت کنیم. ما تمام تمرکزمان روی دیدار با نساجی است تا انشاالله به برد برسیم و بعد از آن به دیدار بعدی فکر خواهیم کرد.