جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم

جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم

عملکرد درخشان مهاجم پرسپولیسی‌ها باعث شد تا این بازیکن خود را به صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر به پایان رسید و بازیکنان حاضر در جدول ارزشمندترین ها با عملکرد خود موفق شدند تغییراتی در جایگاه خود به وجود بیاورند.

علی علیپور، مهاجم پرسپولیسی ها مهمترین بازیکنی بود که با درخشش در دیدار اخیر این تیم برابر ذوب آهن موفق شد خود را به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ هفدهم معرفی کند. این اتفاق در حالی می افتد که او پس از مهدی طارمی دومین پرسپولیسی است که توانسته در لیگ هفدهم خود را به صدر این جدول برساند.

علی علیپور، 9 امتیاز – پرسپولیس

مهاجم پرسپولیسی ها از غیبت مهدی طارمی توانست بهترین استفاده را ببرد و خود را به صدر بهترین ها برساند. او که با دوندگی، گلزنی و البته گلسازی خود باعث شد تا غیبت بهترین گلزن سرخ پوشان به چشم نیاید تاکنون 7 بار موفق شد برای یاران برانکو گلزنی کند و خود را به رده دوم بهترین گلزنان نیز برساند. علیپور تاکنون 1 پاس گل و 1 پنالتی منجر به گل نیز از خود به ثبت رسانده است. او در دیدار اخیر سرخ پوشان در بازی سخت برابر ذوب آهن، یک بار برای تیمش گلزنی و یک پاس گل نیز ارسال کرد.

محمد عباس زاده، 9 امتیاز – سایپا

دیگر بازیکن سابق پرسپولیسی و مهاجم فعلی نارنجی پوشان نیز از جمله بازیکنانی است که توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به جا بگذارد. عباس زاده که پس از آقای گلی مجدد در لیگ دسته اول باز هم به لیگ برتر رسید، بازهم با پیراهن تیم لیگ برتری خود درخشید. او در دیدارهای این فصل، توانسته 5 بار برای سایپایی ها گلزنی کند، 2 بار با پاس های خود مقدمات گلزنی را فراهم کند و 2 پنالتی منجر به گل نیز به دست بیاورد.

جاسم کرار، 8.5 امتیاز – صنعت نفت آبادان

هافبک عراقی نفتی های آبادان را می توان بهترین بازیکن این تیم در لیگ فعلی دانست. او بارها در دیدارهای این تیم درخشیده است و با حرکات خود موجبات برتری تیمش را فراهم کرده است. کرار در بازی های لیگ برتر برای آبادانی ها تاکنون 5 بار گلزنی کرده است و 3 بار نیز بازیکنان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داده است، ضمن اینکه او تاکنون 1 پنالتی نیز به دست آورده است هرچند در نهایت تبدیل به گل نشد.

مرتضی تبریزی، 8.5 امتیاز – ذوب آهن

کاپیتان ذوبی ها در بازی های اخیر این تیم یکی از ناکامان بزرگ لقب گرفته است. او که با 4 گل زده در یک دیدار موفق شد تعداد گل های خود را به عدد 5 برساند در دیدار اخیر این تیم برابر پرسپولیسی ها یک پنالتی حیاتی را از دست داد تا همچنان 5 گله باقی بماند. او تاکنون 2 بار نیز توانسته برای سبز پوشان پاس گل بدهد و 2 پنالتی نیز به دست بیاورد که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد.

محمد قاضی، 8 امتیاز – پدیده مشهد

مهاجم اصلی پدیده ای ها در دیدار اخیر این تیم نیز موفق به گلزنی شد. او که پیش از این دیدار به عنوان آقای گل فعلی لیگ برتر بود در بازی هفته اخیر نیز توانست یک بار دروازه حریف را باز کند تا تعداد گل های خود را به عدد 8 برساند و همچنان خود را آقای گل لیگ برتر معرفی کند.

شرح جدول

بازیکنان به ازای هر گل زده و پاس گل یک امتیاز مثبت به دست می آورند. کسب هر پنالتی نیز در صورت گل شدن 1 امتیاز و از دست رفتن 0.5 امتیاز مثبت برای بازیکن در پی خواهد داشت.