خیرونا ۲ - ۱ رئال مادرید؛ شوک به تیم زیدان در کاتالونیا

خیرونا ۲ - ۱ رئال مادرید؛ شوک به تیم زیدان در کاتالونیا

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان زیدان در شبی که نمایش ضعیفی ارائه کردند مغلوب خیرونا شدند تا فاصله با صدر به ۸ امتیاز افزایش یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های خیرونا و رئال مادرید از هفته دهم لالیگا در ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در عین ناباوری با نتیجه ۲-۱ به سود خیرونا به پایان رسید تا فاصله رئال مادرید با بارسلونا صدرنشین به ۸ امتیاز برسد و نوار ۸ پیروزی پیاپی رئال در بازی های خارج از خانه این فصل خودش پاره شود. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۱۲: خیرونا تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه خورد و رئال روی یک ضد حمله سریع توانست به گل برسد. دروازه بان خیرونا ضربه رونالدو را دور کرد اما ایسکو در برگشت موفق شد دروازه را باز کند. 

دقیقه ۳۵: تیم میزبان نزدیک بود بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر بازیکن خیرونا در حالی کاسیا تنها نظاره گر بود به تیر برخورد کرد. 

دقیقه ۴۶: واران در ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به ناچو داد. 

دقیقه ۵۴: بورخا گارسیا روی یک حرکت فردی تماشایی سه بازیکن رئال را جا گذاشت و توپ را استوانی رساند. این بازیکن هم پس از عبور از ناچو موفق شد دروازه رئال را باز کند. 

دقیقه ۵۸: تیم میزبان مزد بازی خوب خودش را گرفت و خیلی زود به گل دوم هم رسید. کاسیا ضربه استوانی را مهار کرد اما پورتو توانست روی شوت پر قدرت مافئو اثر بگذارد تا دروازه رئال برای بار دوم باز شود. 

دقیقه ۶۹: این خیرونا بود که بار دیگر صاحب یک موقعیت مناسب شد اما استوانی ضربه آخرش را در موقعیت تک به تک خوب نزد و توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه عبور کرد. 

دقیقه ۸۴: رئال فشار حملاتش در دقایق پایانی را بیشتر کرد و روی پاس ایسکو و توسط وازکز به گل رسید اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. 

ویدیو: خلاصه بازی خیرونا - رئال مادرید 

۲۰۳۱