آندره سیلوا: 2-0 اینتر را شکست می دهیم؛ برای مونتلا، اینزاگی خواهم شد!

آندره سیلوا: 2-0 اینتر را شکست می دهیم؛ برای مونتلا، اینزاگی خواهم شد!

وبسایت رسمی برنامه نود - آندره سیلوا، مهاجم پرتغالی تیم میلان نتیجه دربی دلا مدونینا را 2-0 به سود روسونری پیش بینی کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دیدار روز یکشنبه از ساعت 22:15 برگزار می شود و با توجه به مصدومیت نیکولا کالینیچ، احتمالاً آندره سیلوا در ترکیب اصلی میلان قرار خواهد گرفت. او در مصاحبه با Sky Sport Italia گفت:

پیش بینی می کنم که 2-0 پیروز خواهیم شد. از لحظه ای که به اینجا آمده ام، حس کردم که این مسابقه ای ویژه برای کل شهر میلان است. تاکنون، اینتر در این فصل بهتر از ما کار کرده، اما امیدواریم که آنها را شکست داده و شادی و لذت بزرگی به هواداران میلان ببخشیم. قطعاً برای ارائه بهترین عملکرد خود و کسب پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

باجود گلزنی های متوالی در پیراهن تیم ملی پرتغال و لیگ اروپا، آندره سیلوا هنوز در رقابت های سری آ موفق به گلزنی نشده است. او در این باره افزود:

رؤیای من این است که جایگاه خود در ترکیب اصلی را حفظ کنم. می خواهم بازی کنم، گلزنی کنم، و به تیم کمک کنم تا به اهدافش برسد. امیدوارم گل های من برای کسب پیروزی به تیم کمک کند.

مونتلا اخیراً به انتقاد از آندره سیلوا پرداخته بود و او را تشویق کرده تا مثل پیپو اینزاگی بازی کند. مهاجم پرتغالی در این رابطه گفت:

با تمام انتقاداتی که علیه من می شود موافق هستم، به خصوص وقتی که سازنده باشند. اینها به من کمک می کند تا بهترین عملکردم را ارائه کرده و پیشرفت کنم. انتقادات را می پذیرم و می خواهم به مونتلا ثابت کنم که می توانم خواسته هایش را برآورده کنم. اگر او می گوید که هنوز مثل اینزاگی نیستم، امیدوارم روزی کاری کنم که بگوید اینزاگی شده ام! او مربی بزرگی است، قبلاً هم او را می شناختم و با کارنامه اش به عنوان بازیکن آشنا بودم بنابراین مونتلا می تواند چیز های زیادی به من بیاموزد.

1771