پاتریک ویرا: گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی آمریکا نیستم

پاتریک ویرا: گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی آمریکا نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - ویرا به شایعات درباره حضورش در تیم ملی امریکا واکنش نشان داده است.

به گزارش وبسایت نود، شکست در اخرین گام از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 باعث شد آمریکا برای اولین بار از سال 1986 نتواند راهی دور نهایی جام جهانی شود، این ناکامی منجر به قطع همکاری با بروس آره نا شد و حالا سران فدراسیون فوتبال امریکا در تلاش برای استخدام سرمربی جدیدی هستند و در این بین از پاتریک ویرا نام برده شده است.

ویرا 41 ساله که مدتی است در نیویورک سیتی مربیگری می کند و از شرایط فوتبال آمریکا آگاه است در صحبت های اخیرش حضور در تیم ملی آمریکا را رد کرده است:

شنیدن این صحبت ها، مایه خوشحالی من است ولی آماده این پست نیستم. فکر می کنم برای حضور در تیم ملی، باید به خوبی از لیگ آن کشور، بازیکنانش و سیستم کاری آن کشور مطلع باشید، این موضوع در کنار تجربه اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم نامزدهای بهتری نسبت به من وجود داشته باشند. واقعاً نمی دانم بقیه چه می گویند یا چه فکری می کنند ولی نظر من این است که فرد مناسبی برای این پست نیستم. در مورد تیم ملی امریکا هم باید بگویم تصورم این نیست که باید همه چیز را از صفر آغاز کنند، آن ها چند سالی است که کار کرده اند و حالا فقط باید ببینند در این دوره اخیر، چه چیزهایی درست پیش نرفت، شروع دوباره از صفر فکر نمی کنم خیلی راه حل درستی برای آن ها باشد.

1878