بواتنگ: در زمان آنچلوتی به فکر جدا شدن از بایرن مونیخ بودم

بواتنگ: در زمان آنچلوتی به فکر جدا شدن از بایرن مونیخ بودم

وبسایت رسمی برنامه نود - ژروم بواتنگ، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ می گوید در دوران حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اخراج شده این باشگاه، به خروج از بایرن مونیخ و شروع دورانی جدید در باشگاهی دیگر فکر می کرده است و این مسئله را با مدیران تیم هم مطرح کرده بوده است.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در دوران کوتاه حضور کارلو آنچلوتی بر روی نمیکت مربیگری این باشگاه، دوران پر شکوهی را سپری نکرد و بواتنگ که بیشتر این دوران را مصدوم بود، پس از بازیابی سلامتی کامل خود نتوانست به مهره مورد اعتماد سرمربی ایتالیایی تبدیل شود و به همین دلیل به فکر ترک باشگاه آلمانی افتاده بود.

بواتنگ که در سال 2011 از منچسترسیتی به بایرن مونیخ منتقل شد، یکی از موثر ترین بازیکنان این تیم در قهرمانی های پیاپی آنها در سال های گذشته و سه گانه تاریخی این تیم در سال 2013 به شمار می رفت، اما نتوانست خود را به مربی ایتالیایی ثابت کند. مدافع بلند قامت بایرن پس از یورو 2016 اکثرا با مصدومیت دست به گریبان بود و بیشتر مقطع فصل قبل را از دست داد، به طوری که تنها در 13 بازی بوندسلیگا به میدان رفت.

به نقل از وب سایت fourfourtwo بواتنگ در مصاحبه ای که با کیکر آلمان داشت در این خصوص گفت:

من با مدیران تیم درباره اینکه وضعیت من را در تابستان چطور می بینند صحبت کردم به آنها گفتم که به ترنسفر فکر می کنم.

بواتنگ در ادامه درباره دلیل اینکه چرا در ترکیب آنچلوتی، به خصوص در بازی های مهم جایی نداشت گفت:

شاید به این خاطر که در دوران مربیگری او من بازی های چندانی انجام ندادم. شاید او به خاطر مصدومیت های زیادم مرا خیلی کم دیده بود.

بواتنگ در شکست سنگین سه بر صفر بایرن مونیخ برابر پاریسن ژرمن در ترکیب این تیم جای نداشت و آنچلوتی پس از آن بازی اخراج شد و هاینکس، سرمربی سابق به نیمکت مربیگری این تیم بازگشت. بایرن مونیخ توانست در نخستین بازی خود و با حضور ژروم بواتنگ در ترکیب تیم با هدایت یوپ هاینکس پنج بر صفر فرایبورگ را شکست دهد. بواتنگ در ادامه درباره هاینکس هم گفت:

نگرش او که می خواهد دینش به بایرن را ادا کند برای ما به عنوان یک تیم بسیار مثبت بوده است. مربی های زیادی در دنیا وجود ندارند که بتوانند به خوبی او با بازیکنان ارتباط برقرار کنند و رویکرد و تمرینات و انگیزه های آنها را بشناسد و درک کند.

بایرن مونیخ در حالی چهارشنبه شب در مونیخ در چارچوب هفته آخر دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سلتیک می رود که از دو بازی قبلی خوب یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است.

1721