افتخاری: در مورد جباری فقط شفر تصمیم گیرنده است؛ سرمربی تیم به شدت خواهان بازگشت برزای به تیم است

افتخاری: در مورد جباری فقط شفر تصمیم گیرنده است؛ سرمربی تیم به شدت خواهان بازگشت برزای به تیم است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی آلمانی این تیم با دیدن فیلم بازی های استقلال، خواهان بازگشت بهنام برزای به استقلال شده است.

به گزارش وب سایت نود، سیدرضا افتخاری در خصوص اتفاقات و شایعات پیرامون این باشگاه، وضعیت ادامه کار میک مک درموت، آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری و .... صحبت کرد. افتخاری در ابتدای صحبت های خود گفت:

خبر مهمی که می خواهم اعلام کنم این است که آقای شفر الان به بنده گفتند که فیلم بازی های استقلال را دیده و سراغ بهنام برزای را گرفتند. ما هم به ایشان گفتیم که کادر فنی قبلی ایشان را نخواستند اما شفر گفت ایشان را حتماً به تیم بیاورید زیرا بازیکن بسیار خوب و فوق العاده ای است و بنده دستور دادم از ایشان دعوت شود تا مقدمات حضورش در تیم را فراهم کنیم. در مورد جای خالی در فهرست استقلال برای بهنام برزای هم باید بگویم که بالاخره یک جای خالی برای ایشان پیدا خواهیم کرد.

افتخاری در خصوص اینکه نخواستن مهدی رحمتی و مجتبی جباری به خواست کادر فنی قبلی بود یا هیأت مدیره، اینگونه توضیح داد:

این اتفاقات در برنامه نود پیش آمد و بنده به عضو هیأت مدیره باشگاه هم گفتم وقتی من در برنامه حضور داشتم شما نباید صحبت می کردید و ایشان هم پذیرفتند. البته از ایشان خواستیم مثل گذشته همکاری کنند و نسبت به تیم وفادار باشند. انشاله که تیم به آرامش رسیده تا نتایج خوبی را کسب کند. ما اکنون قصد نداریم به گذشته برگردیم زیرا تیم به آرامش نیاز دارد.

افتخاری در خصوص مقابله با بازیکن سالاری و اینکه آیا در کادر فنی قبلی دخالتی صورت می گرفته یا خیر، گفت:

ما نمی خواهیم به گذشته برگردیم اما من گفته بودم نمی خواهیم مثل گذشته در استقلال بازیکن سالاری ترویج پیدا کند اما اصلاً در مورد کادر فنی قبلی صحبت نکردم و منظورم کادر فنی قبلی نبود.

مدیر عامل استقلال در خصوص وضعیت سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری هم گفت:

الان در مورد جباری نمی توانم صحبت کنم زیرا هنوز تصمیم قطعی در مورد ایشان گرفته نشده. سرمربی تیم همه بازی های استقلال را دیده اند و در مورد رحمتی گفتند که به تمرینات تیم بیاید، اما هنوز نظر خود را در مورد جباری اعلام نکرده اند.

وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال هم گفت:

اصلاً به هیچ وجه حرف از ایشان نبوده و هیچ قراری در مورد فرهاد مجیدی وجود نداشته که بخواهد قطعی شود یا ملغی شود.

سیدرضا افتخاری در خصوص نام های مطرح شده از جلمه مجید نامجو مطلق، محمد تقوی و .... به عنوان دستیار شفر اینگونه توضیح داد:

فعلاً نامی از هیچ کس نمی برم تا کمیته فنی بررسی های خود را انجام داده و بتواند به نتیجه لازم برسد. اجازه بدهید کمیته فنی کار خودش را انجام دهد. این کمیته در حال حاضر کار خود را انجام می دهد و به محض اینکه به نتیجه لازم برسد، گزارش خود را به ما ارائه خواهد کرد.

وضعیت آینده میک درموت در استقلال، و اینکه آیا به عنوان دستیار فعالیت خواهد کرد یا بدنساز؛ افتخاری در این مورد اظهار داشت:

بستگی به نظر سرمربی تیم دارد؛ قرارداد ایشان دو جانبه است و می توانیم هم به عنوان دستیار و هم به عنوان بدنساز از ایشان استفاده کنیم.

صحبت ها و شایعات پیرامون مجتبی جباری، غیبت این بازیکن در تمرینات؛ و اینکه گفته می شود شخص مدیرعامل باشگاه از مجتبی جباری بسیار ناراحت است؛ افتخاری ضمن تکذیب این شایعات، توضیح داد:

اصلاً چنین چیزی نیست. تصمیم گیری در مورد جباری بر عهده سرمربی است و ایشان باید تشخیص دهند که مجتبی جباری به درد تیم می خورد یا نه. پس این تکلیف این مسئله را سرمربی روشن خواهد کرد و اینکه گفته می شود به خاطر صحبت های جباری در رختکن تیم از دست این بازیکن ناراحت هستم، اصلاً صحت ندارد.

2081

2081