بازتاب حضور وینفرد شفر آلمانی در استقلال در نشریه معتبر کیکر

بازتاب حضور وینفرد شفر آلمانی در استقلال در نشریه معتبر کیکر

وبسایت رسمی برنامه نود - انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال و سفرش وی به تهران در نشریه معتبر کیکر آلمان بازتاب داشت.

به گزارش وب سایت نود، نشریه کیکر آلمان گزارشی از شغل جدید وینفرد شفر در لیگ برتر ایران را منتشر کرده و نوشت: سرمربی سابق تیم های باشگاهی الاهلی و العین امارات، باکو آذربایجان، موان تونگ یونایتد تایلند، و تیم های ملی جامائیکا، کامرون و تایلند، اکنون مربیگری تیمی از تهران را بر عهده گرفته است. وینفرد شفر 67 ساله که سابقه کار در بوندسلیگا و هدایت تیم های کارلسروهه و اشتوتگارت را در کارنامه دارد، در آستانه پیوستن به استقلال تهران است.

شفر در خصوص سطح کیفی لیگ برتر ایران معتقد است رقابت های لیگ برتر ایران به لحاظ کیفی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و لیگ ایران را بسیار خوب توصیف کرد.

بنا بر گزارش های منتشر شده در رسانه های ایرانی، برند شوستر دیگر مربی آلمانی هم یکی از گزینه های باشگاه استقلال بود اما در نهایت وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

وینفرد شفر مربی آلمانی که هدایت تیم ملی کامرون را بر عهده داشته، همراه با این تیم توانست قهرمان جام ملت های آفریقا در سال 2002 شده و همچنین در سال 2003 در جام کنفدراسیونها به فینال راه یافت، اما در بازی پایانی با شکست برابر فرانسه، نایب قهرمان شد.

2081