پیش بازی میلان - ریه کا

پیش بازی میلان - ریه کا

دو تیم میلان و ریه کا، امشب در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل بازی با آستریا وین که با برتری 5-1 میلان به اتمام  رسید، دو تیم با شکست در بازی قبل خود پا به این دیدار می‌گذارند. میلان در بازی قبل خود در سری آ، 2-0 مقابل سامپدوریا شکست خورد و این در حالیست که روسونری حتی یک شوت در چهارچوب نیز نداشت. در حالی که دیدار حساس با رم پیش روی میلان است، وینچنزو مونتلا احتمالا به چند بازیکن اصلی خود استراحت خواهد داد، زیرا میلان در 14 روز اخیر، 5 بازی برگزار کرده است.

بازیکنانی مثل کسیه، بیلیا، رومانولی و ریکاردو رودریگز و البته لئو بونوچی احتمالا در این دیدار استراحت خواهند کرد تا مشکلی برای حضور در دیدار مقابل رم نداشته باشند. با این حال بعید به نظر می‌رسد که سیستم میلان در این بازی دچار تغییر شود و مونتلا احتمالا از همان سیستم 2-5-3 استفاده خواهد کرد و در خط حمله زوج آندره سیلوا و کوترونه را به زمین خواهد فرستاد. همچنین این احتمال وجود دارد که لوکاتلی نیز در این بازی به میدان برود.

با این حال میلان مونتولیوو، آنتونلی و کالابریا را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و تغییرات زیادی در ترکیب این تیم برای این بازی ایجاد خواهد شد.