گزارش ویژه/آغاز گمانه زنی ها برای انتخاب جایگزین منصوریان/ از فاتح تریم، دالیچ و اسکوچیچ تا حسین فرکی و مظلومی

گزارش ویژه/آغاز گمانه زنی ها برای انتخاب جایگزین منصوریان/ از فاتح تریم، دالیچ و اسکوچیچ تا حسین فرکی و مظلومی

وب سایت رسمی برنامه نود- در حالیکه هنوز 24 ساعت از استعفای علیرضا منصوریان نگذشته است، گمانه زنی ها درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال آغاز شده است.

به گزارش سایت نود، مدیر برنامه های مختلف و واسطه ها طی تماس هایی که افتخاری و پندار توفیقی گرفته اند رزومه های مختلفی را در اختیار آنها قرار داده اند.

آنطور که زمانی عضو جنجالی هیات مدیره حدود دو هفته پیش گفته بود برخی رزومه ها از روزهای آغاز بحران استقلال در دست بررسی بوده اند اما با استعفای منصوریان هنوز مشخص نیست مدیریت باشگاه چه تصمیمی برای جایگزینی منصوریان گرفته اند.

از فاتح تریم، سرمربی ترکیه ای، فارياس، والتر زنگا ،خوزه كاماچو، زيكو، ريكادوگومز، یورگن کلینزمن، پالرمو، دالیچ و اسکوچیچ به عنوان گزینه های مختلف یاد می شود. ظاهرا هفته پیش پندار توفیقی مذاکرات مقدماتی با دالیچ در دوبی داشته که البته هنوز خبر مذاکره او با دالیچ به صورت رسمی تایید نشده است.

از سوی دیگر از پرویز مظلومی و حسین فرکی سرمربى سابق سايپا ،سپاهان و فولاد خوزستان به عنوان گزینه های داخلی یاد می شود. مظلومی در یکی دو هفته اخیر، پیشنهاد باشگاه استقلال را به عنوان مدیرفنی رد کرده بود. ظاهرا منصوریان خواسته بود تا مظلومی مدیرفنی باشد تا خودش سرمربی بماند اما مظلومی با دادن جواب منفی نشان داده بود که فقط سرمربیگری می خواهد.