هیگواین: گلزنی وظیفه من است

هیگواین: گلزنی وظیفه من است

وبسایت رسمی برنامه نود - گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس گفت که وظیفه او گلزنی است.

به گزارش وبسایت نود، این مهاجم که در تابستان 2016 از ناپولی به یوونتوس پیوست فصل گذشته برای تورینی ها 32 گل به ثمر رساند. وی در مصاحبه با گاردین گفت:

همیشه تصویر گلزنی در ذهن من است. به نظرم این نکته برای من کلیدی است. این طور نیست که در مورد گلزنی وسواس روحی داشته باشم بلکه آن را یک وظیفه برای خود می دانم. برای یک مهاجم گلزنی وظیفه خیلی مرسومی است. دلیل فوتبال بازی کردن من همین است. کسی که نتواند با این فشار کنار بیاید نمی تواند ورزش فوتبال را دوست داشته باشد. در فوتبال همواره باید فشار را تحمل کرد و باید بتوان با آن زندگی کرد. فوتبال از نظر من ورزشی است که بیشترین تغییر را در دنیا باید برایش متصور باشی. ممکن است در هفت بازی پیاپی گل بزنی اما وقتی در دو بازی بعدی گل نمی زنی انگار کلا خیلی بد کار کرده ای و در بحران هستی. اما افراد نیرومند به این شرایط عادت دارند. ممکن است همه عادت کرده باشند تا گلهای پرشمار تو را ببینند و وقتی دو بازی گل نمی زنی شگفت زده می شوند. به نظرم این نکته خیلی جالب و زیباست. به همین خاطر می گویم که فوتبال از نظر من دائم التغییر است. هر چند که به نظرم این نکته خیلی جالب است.

ستاره یوونتوس باید آماده بازی جذاب مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا شود. وی افزود:

فلسفه من در فوتبال این است که از کاری که می کنم راضی باشم. وقتی در موردت می گویند که یکی از بهترین های دنیا هستی باید درست همان طوری رفتار کنی که انگار تو را مرده نامیده اند. باید به افرادی که صلاحت را می خواهند بیشتر توجه کنی، افرادی مثل هم تیمی ها، کادر فنی و ... صلاح من را می خواهند. وقتی پدرم، مربی یا مدیر باشگاه چیزی در مورد من می گوید حتما صلاح من را می خواهد.مسلما افرادی که من را نمی شناسند نمی توانند حرفهایی بزنند که باعث بهتر شدن من شود. با تواضح سعی می کنم بهتر شوم. بوفون همیشه حرف های جالبی می زند. او 40 ساله است و همچنان سعی می کند بهتر شود. مسلما من هم خود را جوان می دانم و می توانم بهتر شوم. هنوز سالهای زیادی از فوتبالم پیش روی من است.  در یوونتوس باید به دنبال بردن همه جامها باشی. ذهنیت تیم همین است. پارسال به بردن همه جام ها نزدیک شدیم و امسال هم دوباره تلاش خواهیم کرد.

1140