یوونتوس 1 - 0 رم؛ بانوی پیر دست نیافتنی تر شد

یوونتوس 1 - 0 رم؛ بانوی پیر دست نیافتنی تر شد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هفدهم رقابت های سری آ دو تیم اول و دوم جدول به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مکس آلگری به پیروزی ارزشمند دیگری دست یافتند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، یوونتوس 39 امتیازی میزبان تیم رم 35 امتیازی بود و در نهایت موفق شد با تک گل گونزالو هیگواین از سد حریف خود عبور کرده و فاصله را بیشتر کند.

دقیقه '14 (1-0)(گونزالو هیگواین): مهاجم آرژانتینی یووه پشت محوطه توپ را از خدیرا دریافت کرد و پس از دریبل دو مدافع پیش روی خود از روی خط محوطه با شوت پای چپ زیبای خود دروازه جالوروسی را باز کرد.

دقیقه '24: نفوذ ناینگولان از سمت چپ به داخل محوطه یووه و شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '37: روی کرنر ارسالی از سمت راست، توپ پس از برخورد با چند بازیکن در تیر دوم مقابل پای هیگواین قرار گرفت اما ضربه محکم این بازیکن از فاصله این نزدیک به دروازه با واکنش باور نکردنی شزنی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '70: ضدحمله ای سریع از بازیکنان یووه که در سمت چپ محوطه به مانژوکیچ رسید و پاس به بیرون این بازیکن با ضربه زمینی استورارو همراه شد که باز هم شزنی به خوبی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه '75: کرنر ارسالی بازیکنان رم داخل محوطه شش قدم یوونتوس مقابل پای فازیو قرار گرفت اما این بازیکن تحت فشار بوفون و دفاع یوونتوس نتوانست از آن فاصله به توپ ضربه بزند و این فرصت عالی از دست رفت.

دقیقه '89: باز هم با ضربه سر مانژوکیچ توپ داخل محوطه رم نصیب استورارو شد اما این بازیکن در شرایط نامتعادل و در موقعیت تک به تک با پای چپ به توپ ضربه زد که شزنی بار دیگر مقاومت کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

ویدئوی خلاصه بازی را از اینـــجا ببینید.

1771