مورینیو: به تمدید قرارداد با منچستریونایتد فکر نمی کنم؛ انتقال نیمار همه چیز را تغییر داد

مورینیو: به تمدید قرارداد با منچستریونایتد فکر نمی کنم؛ انتقال نیمار همه چیز را تغییر داد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرتغالی منچستریونایتد اذعان کرده در حال حاضر به تمدید قراردادش فکر نمی کند و روی کارش تمرکز کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو که منچستریونایتد تحت هدایت او شروع درخشانی در این فصل داشته و در پایان هفته سوم با ۹ امتیاز در صدر لیگ برتر قرار گرفته در مصاحبه با نشریه تایمز انگلیس عنوان کرده به تمدید قراردادش با این تیم فکر نمی کند اما دوست دارد که برای مدتی طولانی در انگلیس بماند. 

مورینیو به نشریه تایمز گفته:

به تمدید قرارداد با منچستریونایتد فکر نمی کنم. برای اینکه با حداکثر توانم کار کنم به قرارداد جدید نیاز ندارم. مشکلی با اینکه قراردادم تمام شود و برای تصمیم گیری آزاد باشم ندارم. در گذشته می خواستم در کشورهای مختلف مربیگری کنم. قرار نبود که برای ۲۰ سال در چلسی بمانم. زمانی که در ایتالیا بودم به رفتن به اسپانیا فکر می کردم و الان هم نمی توانم احتمال رفتن به آلمان و یا فرانسه را رد کنم. البته الان در دوران متفاوتی از کارنامه ام هستم. همیشه می خواستم به ایتالیا و اسپانیا بروم اما علاقه زیادی به لیگ انگلیس دارم و دوست دارم برای مدتی طولانی اینجا بمانم. 

مورینیو درباره عملکرد منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستان امسال و تاثیر انتقال ۲۲۲ میلیونی نیمار روی قیمت بازیکنان گفته:

قبلا هم گفتم که برای ساختن تیم مدنظرم به سه پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیاز دارم. برای بازگرداندن یونایتد به جایگاه همیشگی اش در فوتبال انگلیس و اروپا به زمان نیاز دارم. الان هم می گویم هنوز به یک تابستان دیگر نیاز است اما این دلیل نمی شود که امسال تلاش خودم را برای بازگرداندن یونایتد به اوج نکنم. 

فکر می کنم ما در این تابستان خیلی زرنگ بودیم. احتمال می دادیم که ممکن است شرایط بازار برای همیشه تغییر کند. معمولا قیمت بازیکنان در روزهای پایانی نقل و انتقالات کمتر می شود اما امسال شرایط برعکس شد. انتقال نیمار همه چیز را تغییر داد و قیمت بازیکنان سرسام آور شد. فکر می کنم قیمت لوکاکو در روز پایانی نقل و انتقالات ۱۵۰ میلیون پوند می شد و ماتیچ هم ۶۰ یا ۷۰ میلیون می ارزید. نیمار همه چیز را تغییر داد.

۲۰۳۱