همه آمارهای کی‌روش در تیم ملی؛ مثبت 98

همه آمارهای کی‌روش در تیم ملی؛ مثبت 98

وبسایت رسمی برنامه نود - تمامی آمارهای زیر، از زمان حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی محاسبه شده است. 

به گزارش وبسایت نود، دیدار مقابل کره‌جنوبی، دهمین مسابقه رسمی بود که تیم ملی تحت هدایت کی‌روش به حریفش گلی نزد. هر چند که آمار گل‌های زده ایران در بازی‌های رسمی نسبتا خوب است. ایران در بازی‌های رسمی به طور میانگین به ازای هر گل خورده، چهار گل زده است! تیم ملی چهار بازی رسمی هم باخت که دوتای آن در جام جهانی 2014 مقابل آرژانین و بوسنی بود. برخلاف تصوری که وجود دارد، ایران در زمان کی‌روش آمار گل‌های زده‌اش هم پایین نیست. تیم ملی در زمان کی‌روش به طور میانگین در هر مسابقه دو گل زده است. 

مجموع مسابقات

تیم ملی تحت هدایت کی‌روش 73 مسابقه برگزار کرد که تفاضل‌اش مثبت 98 است. ایران از زمان حضور کی‌روش 141 گل زده است و 43 بار هم دروازه‌اش باز شد. در 43 مسابقه تیم ملی گلی نخورده و اصطلاحا کلین‌شیت کرده است. در 15 مسابقه هم حریفان مقابل ایران کلین‌شیت کردند و تیم ملی در باز کردن دروازه حریف ناکام بود. ایران در این مدت 43 مسابقه‌ را برد، 21 مرتبه مساوی کرد و 9 شکست هم متحمل شد.

بازی‌های رسمی

ایران در 49 مسابقه رسمی، 92 گل زد و 23 گل هم دریافت کرد. تیم ملی از زمان حضور کی‌روش فقط در چهار بازی رسمی بازنده بود. شکست مقابل ازبکستان و لبنان در راه صعود به جام‌جهانی و همچنین دو شکست متوالی مقابل آرژانتین و بوسنی‌وهرزگوین در جام‌جهانی 2014. تیم در 32 مسابقه از 49 دیدار رسمی‌اش کلین شیت‌کرد و در ده دیدار هم موفق نشد به حریفانش حتی یک گل هم بزند. 31 برد، 14 تساوی و 4 شکست بیلان تیم کی‌روش در مسابقات رسمی است.

بازی‌های دوستانه

در زمان حضور کی‌روش، تیم ملی 24 مسابقه دوستانه برگزار کرد. تیم ملی در بازی‌های دوستانه 12 مسابقه را برد، هفت تا را مساوی کرد و پنج  باخت هم متحمل شد. 49 گل زدیم و 20 مرتبه هم دروازه‌مان باز شد. تیم ملی در پنج مسابقه دوستانه موفق نشد دروازه حریف را باز کند و یازده مرتبه هم دروازه تیم ملی بسته ماند.

14001