شكايت نادر فرياد شيران از مهدي تاج در واكنش به شكايت تاج از فريادشيران!

شكايت نادر فرياد شيران از مهدي تاج در واكنش به شكايت تاج از فريادشيران!

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته گذشته مهدي تاج به خاطر مصاحبه هاي مايلي كهن و نادر فريادشيران از اين دو مربي سابق تيم ملي شكايت كرد.

به گزارش وب سایت نود،  مهدي تاج دليل اين كار را انتقادي نبودن صحبتهاي اين دو نفر عنوان كرده بود و صحبتهاي آنها را تخريب و تشويق اذهان عمومي دانسته بود.

در هر حال هم مايلي كهن و هم نادر فريادشيران به دادسراي فرهنگ و رسانه احضار شده اند و ظاهرا چند روز پيش نادر فرياد شيران هم تفهيم اتهام شده است.

حالا پس از شكايت تاج از اين دو بازيكن و مربي سابق تيم ملي، نادر فريادشيران تصميم گرفت از مهدي تاج شكايت كند و امروز نادر فريادشيران اين كار را انجام داد.

فرياد شيران در اين باره مي گويد: پیرو شکایت آقای تاج از اینجانب و‌ آقای مایلی کهن؛ ضمن آنکه در حال پاسخ به شکایت موصوف هستم نظر به اینکه آقای تاج در شکایت مطروحه خود صریحا اینجانب و آقای مایلی کهن را دشمن و معاند قلمداد كرده علیه وی طرح شکایت كرده ام و مصر بر احضار تى برای اخذ توضیح و نیز رسیدگی به شکایت و احقاق حق خود از سوی مقامات و مراجع محترم قضایی ذیربط هستم.

طبق اساسنامه فدراسيون فوتبال شكايات اهالي فوتبال از يكديگر مي بايست در كميته هاي اخلاق و انضباطي رسيدگي شود اما برخي اوقات ديده شده كه اهالي فوتبال شكايات را بيرون از فدراسيون فوتبال برده اند و مثل اينكه در اين باره محدوديتي وجود ندارد. مهمترين شكايت در اين زمينه ماجراي شكايت علي دايي از محمد مايلي كهن بود كه حتي پاي مايلي كهن را هم به زندان باز كرد.

2051