پنالتی و گل فخرالدینی امتیازآور نشد(عکس)

پنالتی و گل فخرالدینی امتیازآور نشد(عکس)

مدافع راست گسترش فولاد برابر فولاد یک پنالتی گرفت و گلزنی کرد ولی تلاش او امتیازی به همراه نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولاد بعد از دو باخت در شروع فصل هفته سوم برد لحظه آخری مقابل سپیدرود به دست آورد ولی شب گذشته نیز در تلاش بود تا دست پُر اهواز را ترک کند و برابر فولاد خوزستان امتیاز بگیرد اما برخلاف سومین مسابقه این بار در ثانیه‌های پایانی باخت به آنها تحمیل شد.

گسترش فولاد تا دقیقه 79 یک بر صفر از فولاد عقب بود اما میلاد فخرالدینی که بعد از حضور در استقلال و قهرمانی جام حذفی در نفت تهران لیگ هفدهم را با این تیم تبریزی آغاز کرده، با سرعت بالا به محوطه جریمه فولاد رفت تا گسترش صاحب پنالتی شود.

فخرالدینی که فصل قبل چهار بار برای نفت تهران پنالتی گرفته بود در هفته چهارم فصل جدید توانست این کار را برای گسترش فولاد تکرار کند تا این تیم در آستانه رهایی از شکست قرار بگیرد اما ضربه پنالتی رضا خالقی‌فر را حامد لک دو بار برگشت داد تا توپ مقابل فخرالدینی قرار بگیرد و این بازیکن نیز بعد از یک ریباند دیگر توسط دروازه‌بان فولاد، نخستین گلش در این فصل را به ثمر رساند.

فخرالدینی بعد از گل کردن ریباند پنالتی خوشحالی زیادی به همراه امین حاج‌محمدی انجام داد ولی در نهایت تلاش او بی‌ثمر بود و فولاد در واپسین لحظات با پنالتی رحیم زهیوی به سه امتیاز رسید.

عکس‌ها از: سجاد ایمانیان