سايپا يك - استقلال صفر استقلال / چهار بازي يك گل؛ چهار امتياز

سايپا يك - استقلال صفر استقلال / چهار بازي يك گل؛ چهار امتياز

وبسایت رسمی برنامه نود -دیدار تیم‌های سایپا و استقلال با برتری نارنجی‌پوشان پایان یافت.

به گزارش وبسایت نود ، تیم‌های سایپا و استقلال در ادامه دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی و با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید. محمد عباس‌زاده در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی برای سایپا گلزنی کرد. روزبه شاه‌علیدوست کاپیتان سایپا در دقیقه 1+90 این مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، علی قلی‌زاده، آرش رضاوند (حامد شیری - 90)، مهدی ترابی (محمدحسین کنعانی‌زادگان 3+90) و محمد عباس‌زاده (رضا جعفری - 76).

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، یعقوب کریمی (مهدی قائدی - 71)، وریا غفوری، روزبه چشمی، سرور جپاروف، مجتبی جباری (جابر انصاری - 89)، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده (علی قربانی - 40).

برای مشاهده خلاصه بازی سایپا - استقلال کلیک کنید.

دقایق حساسدقیقه 4 : ضربه روزبه شاه علی دوست با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13 : اشتباه یعقوب کریمی باعث شد علی قلیزاده با توپ ربایی از این بازیکن در موقعیت خوبی قرار بگیرد که مجید حسینی با یک تکل به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 17 : پاسکاری های پیاپی بازیکنان استقلال در حالی که جباروف میتوانست بیت سعید را در یک فرصت عالی قرار دهد با یک شوت روی پا شانسش را امتحان کرد که در بین راه به مدافعان سایپا برخورد کرد و سجاد شهباززاده در بین راه نتوانست تاثیری روی توپ بگذارد .

دقیقه 20 : پاس جباروف برای سجاد شهباززاده سرتوپ این بازیکن را به همراه داره و ضربه او در بین راه به دانشگر میخوره و به کرنر میره.

دقیقه 21 : ضد حمله سریع برای سایپا با گام های بلند مهدی ترابی سریع به نیمه زمین استقلال منتقل میشه و پاس عالی ترابی برای قلی زاده و ضربه این بازیکن با واکنش عالی مهدی رحمتی همراه بود و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 22 : ضربه فنی و محکم آرش رضاوند خطرناک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 25 : ضربه داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 28 : پاس عالی جباروف برای وریا غفوری با شوت محکم و روی پا این بازیکن همراه بود که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون آمد.

دقیقه 30 : حرکت تیمی بازیکنان استقلال با پاس بیت سعید برای شهباززاده فرستاده شد و محمد اخباری این توپ را در شرایط تک به تک از سجاد شهباززاده گرفت .

دقیقه 31 : شوت محکم و زمینی بیت سعید با دخالت مدافعان سایپا همراه بود و میرفت که یک گل به خودی صورت بگیره که اخباری هوشیار بود و توپ را مهار کرد.

دقیقه 51: توپ ارسالی به درون محوطه جریمه استقلال به محمد عباس زاده رسید و این بازیکن با یک شوت سرضرب پای چپ دروازه مهدی رحمتی را باز کرد اما کمک داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 53: سایپا در فاصله حدود سی متری صاحب یک ضربه آزاد شد که مهدی ترابی این ضربه را مستقیم به سمت دروازه استقلال شلیک کرد اما رحمتی این ضربه را با مشت دفع کرد. 

دقیقه 58  ( گل اول سایپا - محمد عباس زاده ) : پاس رو به عقب اشتباه پژمان منتظری با تکل بلند مهدی رحمتی روی محمد عباس زاده پنالتی را به سود سایپا به همراه داشت که خود محمد عباس زاده این توپ را به گل تبدیل کرد. 

دقیقه 60 : حرکت نفوذی قلی‌زاده با شوت سرکش این بازیکن همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73 :  غفوری با حسن بیت سعید یک دو کرد که در موقعیت تک به تک اخباری با یک خروج به موقع توانست توپ را دریافت کند.

دقیقه 81 :  شوت سرکش ووریا غفوری از بالای دروازه سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 1+90: روزبه شاه‌علیدوست با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 4+90: حسن بیت‌سعید در محوطه جریمه استقلال می‌توانست دروازه سایپا را باز کند که توپ او راهی کرنر شد.

2051