تاریخ برای تراکتورسازی تکرار می شود!؟

تاریخ برای تراکتورسازی تکرار می شود!؟

وبسایت رسمی برنامه نود - نتایج این فصل تراکتورسازی شباهت زیادی به نتایج این تیم در دوره اول لیگ حرفه ای دارد.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال تراکتورسازی در اولین دوره لیگ حرفه ای با هدایت محمود یاوری به عرصه لیگ برتر آمد و شروع بسیار ضعیفی داشت. اما تراکتورسازی پس از چند فصل غیبت بار دیگر در لیگ برتر نهم به سطح اول فوتبال ایران بازگشت و به تیم قدرتمندی تبدیل شد تا اینکه در لیگ برتر هفدهم باز هم شروع بسیار ضعیفی با یحیی گل محمدی داشته است.

یاوری در لیگ برتر اول در هفته نخست برابر پاس به تساوی بدون گل رسید، با یک گل از پرسپولیس شکست خورد و در هفته سوم با چهار گل مغلوب استقلال تهران شد. در این فصل هم گل محمدی در سه هفته اول سه شکست را متحمل شده است. البته تفاوت تیم یاوری در دوره اول با تیم امسال گل محمدی در این است که تیم یاوری در هفته اول به یک تساوی دست یافت اما یحیی هر سه بازی را واگذار کرده است. از سویی دیگر، شاگردان محمود یاوری در دوره اول لیگ برتر هفته ها در امر گلزنی ناکام بودند و اولین گل خود را در هفته ششم به ثمر رساندند.

به جز تفاوت های جزئی که در عملکرد تراکتورسازی در این دو دوره وجود دارد، اما روند کلی نتیجه گیری در دوره اول و هفدهم لیگ برتر بسیار ضعیف بوده است؛ البته بسیار بعید است که تیم گل محمدی به همان اندازه ضعیف کار کند اما در هر صورت تا این هفته بدترین شروع تاریخ تراکتورسازی در سه هفته اول را به نام خود ثبت کرده است.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی در اولین دوره لیگ برتر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد و تا پایان نیم فصل اول تنها یک گل زده داشت. در پایان رقابت های اولین دوره لیگ برتر، تراکتورسازی به دسته پائین تر سقوط کرد.

2081