تراکتورسازی 1 - 2 پرسپولیس / برانکو پیروز دوئل با گل محمدی

تراکتورسازی 1 - 2 پرسپولیس / برانکو پیروز دوئل با گل محمدی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار هفته دوم از سد تراکتورسازی گذشت.

به گزارش وبسایت نود ، در آغاز هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا برانکو طلسم نبردن تیم‌های یحیی گل‌محمدی را بشکند. گادوین منشا در دقیقه 14 و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 68 برای پرسپولیس و فرزاد حاتمی در دقیقه 41 برای تراکتورسازی گلزنی کردند. بدین ترتیب پرسپولیس پس از برتری برابر فولاد در هفته گذشته دومین سه امتیاز لیگ هفدهم را کسب کرد.

تراکتورسازی:فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد ایران‌پوریان، محمد نوری (از دقیقه 82 فاخر تهامی)، مهدی کیانی، علی طاهران (از دقیقه 88 امیر نصرآزادانی)، شهرام گودرزی، مهدی شریفی، محمد ابراهیمی (از دقیقه 83 محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان( از دقیقه 87 سیامک نعمتی)، وحید امیری (از دقیقه 88 شایان مسلح)، گادوین منشا (از دقیقه 65 کمال کامیابی‌نیا) و مهدی طارمی

خلاصه بازی: تراکتورسازی ۱-۲ پرسپولیسدقایق حساس

دقیقه 3 :  مهدی طارمی با حرکتی انفرادی به خط هجده قدم تیم تراکتورسازی زد اما این توپ به کرنر فرستاده شد. کرنر را بازیکنان پرسپولیس زدند اما از این ضربه به نتیجه‌ای نرسیدند.

دقیقه 15 ( گل اول پرسپولیس - منشا ) : روی ضربه آزاد چسبیده به محوطه جریمه تیم فوتبال پرسپولیس صاحب فرصت شد که گادوین منشا به زیبایی این توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 22 : دقیقه ضربه محکم شهرام گودرزی از بالای دروازه پرسپولیس با فاصله زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 27 : شوت بی هدف مهدی شریفی با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 28 : فرصت استثنایی برای محمد ابراهیمی در شش قدم پرسپولیس این بازیکن با بیرانوند تک به تک شد که حضور به موقع صادق محرمی در این صحنه توپ را برگشت داد.

دقیقه 30 : کرنر برای پرسپولیس ، سانتر مسلمان روی دروازه با چند رفت و برگشت به احمدزاده رسید و ضربه سر ضرب این بازیکن در بین راه و شلوغی محوطه جریمه به منشا رسید و ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک مجدد راهی کرنر شد.

دقیقه 31 : ضربه سر فرزاد حاتمی به شکلی فوق العاده خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 40 ( گل اول تراکتورسازی - فرزاد حاتمی ) : اشتباه شجاع خلیل زاده باعث شد توپ به محمد نوری برسه و این بازیکن با یک پاس کوتاه فرزاد حاتمی را صاحب موقعیت کرد و ضربه روی پا این بازیکن گل تساوی دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه 42 : سانتر روی دروازه تراکتورسازی از سمت چپ خط حمله پرسپولیس ، فرشاد احمدزاده در سمت مخالف در موقعیت قرار گرفت  و ضربه سر این بازیکن خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 43 : ضدحمله برای تراکتوری ها از وسط زمین آغاز شد ، پاس استادانه مهدی کیانی در حالی که میرفت حاتمی را تک به تک کنه با دفاع عالی شجاع خلیل زاده همراه شد .

دقیقه 49: مهدی شریفی در موقعیتی آفساید نزدیک بود دروازه پرسپولیس را باز کند که آفساید او گرفته شد.

دقیقه 56 : سانتر روی دروازه تراکتورسازی با دفع ناقص گروسیان همراه شد و ضربه فرشاد احمدزاده خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 66 ( گل دوم پرسپولیس - کامیابی نیا ) : تعویض طلایی برانکو ایوانکویچ گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند ، پرتاب بلند روی دروازه تراکتورسازی با اثرگذاری بازیکنان پرسپولیس همراه شد و کمال کامیابی نیا با یک ضربه روی پا گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 76: مهدی شریفی روی آفسایدگیری اشتباه بازیکنان پرسپولیس از میانه میدان با بیرانوند تک به تک شد اما مکث بی فایده این بازیکن باعث شد تا محمد انصاری از راه برسه و برای او مزاحمت ایجاد کنه و در نهایت توپ در آغوش بیرانوند قرار بگیره.

دقیقه 83 : ضربه خطرناک محسن مسلمان از کنار دروازه تیم تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 86 : ضربه سر فرزاد حاتمی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 87 : سانتر عالی ایرانپوریان روی دروازه با ضربه سر طهامی همراه شد که بیرانوند با یک واکنش عالی توپ را مهار کرد.

دقیقه 89 : ضربه از راه دور فرشاد احمدزاده خطرناک از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 92 : سانتر روی دروازه پرسپولیس و دخالت فرزاد حاتمی وارسال پاس برای طهامی که ضربه این بازیکن را بیرانوند با یک شیرجه عالی مهار کرد.

دقیقه 93 : فشار تیم تراکتورسازی ادامه دارد و سانتر های پیاپی روی دورازه پرسپولیس توسط مدافعان این تیم دفع میشود .

2051