گوک در مسیر زکی‌پور/ دردسرهای عظیم

گوک در مسیر زکی‌پور/ دردسرهای عظیم

وبسایت رسمی برنامه نود - عظیم گوک، سورپرایز ترکیب استقلال در اولین بازی هفته بود.

به گزارش وب سایت نود، کسی باورش نمی‌شد استقلالی که فعال‌ترین تیم نقل و انتقالات بوده مجبور شود در اولین هفته به یک بازیکن جوان و ناآشنا بازی دهد. البته سورپرایز گوک فقط به حضور در ترکیب اصلی ختم نشد و این بازیکن با دادن یک پنالتی که تک گل سه امتیازی صنعت نفت آبادان را رقم زد مسبب باخت تیمش شد. عظیم گوک به غیر از پنالتی، بازی خوبی انجام داد. حتی تمرکز و قدرت او بعد از اشتباه مرگبارش ستودنی بود.

او نشان داد که می‌تواند آینده خوبی در استقلال داشته باشد. آینده روشنی که شاید با این اشتباه به تاخیر بیفتد. مثل اتفاقی که فصل گذشته مقابل همین صنعت نفت برای میلاد زکی‌پور افتاد. در هفته سوم فصل گذشته، منصوریان در بازی صنعت نفت و استقلال در ورزشگاه آزادی در دقیقه 70، میلاد زکی‌پور را به میدان آورد. این بازیکن چند دقیقه بعد از ورودش اشتباه بسیار بدی انجام داد که منجر به گل صنعت نفت شد.

با توجه به این که این بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران استقلال انجام شد‏، فشار روانی زیادی بابت این اتفاق به کادرفنی و زکی‌پور وارد آمد و منجر به دوری بیش از 10 هفته‌ای او از ترکیب اصلی شد. اتفاقی که شاید برای عظیم گوک هم بیفتد. اگرچه با رسیدن مصدومان و محرومان استقلال، این بازیکن شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نداشت اما این اشتباه در اولین بازی، نام او را در ذهن هواداران تا اطلاع ثانوی ماندگار خواهد کرد.

30388