نوستالژی/ دیدارهایی از استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در قاب تصاویر

نوستالژی/ دیدارهایی از استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در قاب تصاویر

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال و صنعت نفت آبادان سالها پیش اولین تقابل خود را انجام دادند که رقابت بین این دو تیم پس از سالها کماکان از حساسیت بالایی برخوردار است. 

به گزارش وب سایت نود، در دومین دوره لیگ آزادگان اولین تقابل دو تیم استقلال و صنعت نفت برگزار شد. در این دیدار که در دور رفت و در ورزشگاه آزادی انجام شد، استقلال با پیراهن سفید و با ترکیبی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. این دیدار که از هفته اول لیگ آزادگان برگزار شد، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال در این دیدار با ترکیب حسین ترابپور، شاهین بیانی، مهرداد ثاقبی فر، ایمان عالمی، مهدی پاشازاده، عباس سرخاب، صادق ورمزیار، عادل حردانی، کوروش بختیاری زاده، میرشاد ماجدی و امیرفرهاد یعقوبی و با مربیگری بیژن ذوالفقارنسب به میدان رفت. 

در مرداد سال 1377 نیز دو تیم استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در دیدار برگشت از لیگ هفتم آزادگان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. استقلال در ابتدا با گل های علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی از میهمان آبادانی پیش افتاد اما مجاهد خذیراوی ستاره نوظهور آن سال های فوتبال ایران دو بار دروازه استقلال را باز کرد تا بازی با نتیجه دو بر دو مساوی تمام شود. در تصویر زیر که مربوط به پایان بازی دو تیم است، بهروز مکوندی کاپیتان نفت آبادان را در کنار علیرضا منصوریان مشاهده می کنید. 

2081