پیش بازی استقلال خوزستان - تراکتورسازی: آغاز ماموریت سخت یحیی

پیش بازی استقلال خوزستان - تراکتورسازی: آغاز ماموریت سخت یحیی

وبسایت رسمی برنامه نود - تراکتورسازی تیم بدون دفاع لیگ است.

پنجشنبه ۵ مرداد 96، هفته اول لیگ برتر

استقلال خوزستان - تراکتورسازی تبریز

ساعت ۲۱‏ ورزشگاه غدیر اهواز

به گزارش سایت نود، تراکتورسازی اولین بازی خود در لیگ هفدهم را فردا در اهواز انجام می دهد.

تیم سوم فصل قبل در لیگ هفدهم مشکلاتی قابل توجه دارد. این تیم از گرفتن بازیکن محروم است و باید با دستی خالی در نیم فصل اول به میدان برود.

یحیی گل‌محمدی اما معتقد است تیمش باید یا مشکلات کنار بیاید و با این بضاعت کم هم یک مدعی باشد. تراکتورسازی در قلب دفاع مشکلات زیادی دارد. این تیم خالد شفیعی را از دست داد. هادی محمدی هم مصدوم شد.

محمدرضا مهدی‌زاده و عارف آقاسی تنها گزینه های یحیی بودند که آقاسی هم آسیب دید. اتفاق خوب برای گل محمدی اما صادرشدن مجوز بازی سینا عشوری است که سرمربی جدید تراکتورسازی می تواند از این بازیکن در قلب خط دفاعی بازی کند. دروازه بان تراکتورسازی هم در این فصل فرزین گروسیان خواهد بود.

هواداران تراکتورسازی این فصل با یک تیم جوان روبرو خواهند بود و می‌دانند که باید از تیم جوان حمایت کنند. ادینیو، جاسم کرار، سعید آقایی، محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، احمد نوراللهی و محسن بنگر بازیکنانی اند که از تراکتورسازی جدا شدند.

تراکتورسازی در گام اول یک بازی سخت در هوای داغ اهواز دارد.

استقلال خوزستان هم با تغییرات زیادی همراه شده است. این تیم فصل را با بحران به پایان برد و سرانجام با آمدن عبداله ویسی سروسامان گرفت. ویسی پس از یک فصل ناموفق در سپاهان به استقلال خوزستان برگشت که خاطرات خوش گذشته را تکرار کند. ویسی استقلال را قهرمان کرد و رفت. این تیم کمی تمریناتش را دیرتر از رقبا شروع کرد و بسیاری از ستاره های فصل قبلش را از دست داد. مهدی مومنی، مهدی زبیدی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، فرشاد سالاروند، حسن بیت سعید، علی اصغرعاشوری، پیمان شیرزادی، فرشاد جانفزا، فرزاد جعفری، مصطفی ماهی، آلوس نانگ و آرش افشین از استقلال خوزستان جدا شدند. عباس بوعذار، طالب ریکانی، حجت اسلامی، موسی کولی بالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رضا کرملاچعب،محمدعلی فرامرزی، وحید عسگرپور و سید علیرضا زندوی هم جذب این تیم شدند.

ویسی و گل محمدی هر دو باید تیمی جدید بسازند و کار سختی در این فصل دارند. اتفاقا هر دو تیم در بازیهای تدارکاتی پیش فصل نتایج خوبی نگرفتند و این موضوع نشان می دهد چه کار سختی در این فصل دارند.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:

ترکیب احتمالی تراکتورسازی:

جایگاه در فصل قبل: استقلال خوزستان: هفتم، تراکتورسازی: سوم.

تیم داوری: یاسر همرنگ، رضا سخندان، یعقوب سخندان، سیدمهدی مرجان‌زاده، ناظر: ابراهیم میرزابیگی

۵۷۱۸۹