هیگواین: یوونتوس نمی تواند دیبالا را به زور نگه دارد

هیگواین: یوونتوس نمی تواند دیبالا را به زور نگه دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره آرژانتینی یوونتوس از هموطنش خواسته که در این تیم باقی بماند.

به گزارش وبسایت نود، گونزالو هیگواین که شش فصل با پیراهن رئال مادرید بازی کرد در واکنش به خبر تمایل بارسلونا به جذب پائولو دیبالا ۲۳ ساله عنوان کرده کسی نمی تواند بازیکنی را با زور نگه دارد اما این بازیکن بهتر است که فعلا در یوونتوس باقی بماند. 

هیگواین به گازتا دلو اسپورت گفته:

دیبالا در سن حساسی است. من در ۱۹ سالگی به رئال مادرید رفتم و تا ۲۵ سالگی آنجا باقی ماندم. برای مدتی طولانی در باشگاهی مهم حضور داشتم. همه می خواهند در کنار بهترین بازیکنان بازی کنند و ما نمی توانیم دیبالا را با زور اسلحه نگه داریم. هر کسی باید کاری که خوشحالش می کند را انجام دهد. همه ما می خواهیم دیبالا در یووه بماند.

فصل پیش از فتح لیگ قهرمانان اطمینان داشتیم و در نهایت به فینال رسیدیم. امسال کار سخت تر است چون رقبا خودشان را تقویت کردند. دو سال از حضور دیبالا در یووه می گذرد و او اینجا خوشحال است. هواداران و بازیکنان عاشق او هستند. یووه به رشد دیبالا کمک کرد. پائولو می داند که چه تصمیمی باید بگیرد. 

هیگواین همچنین درباره جدایی لئوناردو بونوچی گفت:

بونوچی مدت زیادی به یووه کمک کرد اما حالا به تیم رقیب رفته است. ما همچنان خیلی قوی هستیم. بونوچی می خواهد با میلان قهرمان شود اما ما هم به دنبال هفتمین سری آ پیاپی هستیم. می خواهم مقابل او گلزنی کنم. 

۲۰۳۱