تمدید قرارداد پائولو دیبالا به تعویق افتاد

تمدید قرارداد پائولو دیبالا به تعویق افتاد

وبسایت رسمی برنامه نود – به دلیل سفر مدیر برنامه های ستاره یوونتوس به آرژانتین، روند تمدید قرارداد این بازیکن به تعویق افتاد.

به گزارش وبسایت نود، مذاکرات باشگاه یوونتوس با دیبالا برای تمدید قرارداد دیبالا به دلیل تولد فرزند مدیر برنامه هایش به تعویق افتاد، اما دیبالا از تمدید قراردادش با بانوی پیر اطمینان کامل دارد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، مدافع قهرمانی سری آ ایتالیا، از مدت ها پیش به خاطر عملکرد درخشان ستاره سابق پالرمو به دنبال تمدید قرارداد او بوده است و امیدوار بودند که در اوایل ماه مارس به طور رسمی این خبر اعلام شود، اما به دلیل مشغله خانوادگی مدیر برنامه های این بازیکن، بار دیگر به تاخیر افتاد. پائولو دیبالا در این خصوص گفت:

مدیر برنامه هایم به دلیل تولد فرزندش به آرژانتین سفر کرده است. این به معنی آن است که مذاکرات برای تمدید قراردادم به تاخیر افتاده است. اما من خوش بین هستم و به زودی قراردادم را تمدید خواهم کرد. تمدید قراردادم به چیز هایی که فقط من می خواهم بستگی ندارد، ما باید به خواسته های باشگاه هم گوش بدهیم.

قرارداد کنونی این بازیکن در سال 2020 به پایان می رسد. دیبالا در این فصل موفق به زدن 12 گل در 28 بازی شده و آمار خوبی از خود به جای گذاشته است.

4416