آخرین عکس تیمی مجتبی جباری در استقلال در روز آخرین قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر

آخرین عکس تیمی مجتبی جباری در استقلال در روز آخرین قهرمانی آبی پوشان در لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین روزهای حضور مجتبی جباری در استقلال همزمان با آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر ایران بود.

به گزارش وب سایت نود، هفته سی و سوم لیگ برتر دوازدهم تیم فوتبال استقلال در شرایطی در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت که با کسب پیروزی در این بازی قهرمانی این تیم در فصل دوازدهم لیگ برتر مسجل می شد. در این دیدار مجتبی جباری برای آخرین بار در ترکیب ثابت استقلال حضور داشت و آخرین عکس تیمی او در کنار سایر استقلالی ها ثبت شد.

تصویر زیر آخرین عکس تیمی مجتبی جباری با پیراهن استقلال را نشان می دهد که مربوط به پیش از آغاز دیدار با فولاد خوزستان در هفته ماقبل پایانی لیگ دوازدهم است. البته دیدار با فولاد خوزستان آخرین بازی جباری در استقلال نبود. استقلال با پیروزی در این دیدار قهرمانی خود را در لیگ دوازدهم مسجل کرد، و از اینرو قلعه نویی در دیدار تشریفاتی هفته آخر لیگ برابر داماش گیلان به جباری و چند بازیکن دیگر تیمش استراحت داد؛ به همین علت جباری که در ترکیب ثابت تیمش قرار نداشت، در عکس تیمی استقلال در کنار سایر بازیکنان تیم حضور ندارد.

در پایان این فصل مجتبی جباری که با مسئولان باشگاه به اختلاف رسیده بود، از استقلال رفت و راهی سپاهان شد اما فقط پنج هفته در این تیم اصفهانی بازی کرد و با جدایی از این تیم به لیگ ستارگان قطر پیوست. حالا جباری بازیکن محبوب هواداران به تیم محبوبش بازگشته تا خاطرات روزهای خوب گذشته را تکرار کند. جباری در لیگ سیزدهم در هفته دوم با پیراهن سپاهان در ورزشگاه آزادی روبروی استقلال بازی کرد و به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد. در تصویر زیر جشن شادی استقلالی ها پس از پیروزی برابر فولاد در شهر اهواز و قطعی شدن قهرمانی شان را مشاهده می کنید. 

2081