پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در ایروان

پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی جم در ایروان

وب سایت رسمی برنامه نود- استقلال تهران در یک بازی دوستانه در ایروان تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی جم را شکست داد.

به گزارش سایت نود، استقلال در این بازی با  ترکیب مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، پژمان منتظری ، میلاد زکی پور،  خسرو حیدری، امید نورافکن، روزبه چشمی، حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و داریوش شجاعیان در زمین بازی حاضر شد تا منصوریان نشان دهد که تیمش را تهاجمی به میدان فرستاده است. در نیمه اول دو تیم محتاط بودند و البته بازیکنان سعی می کردند زیاد مصدوم نشوند.

در هر حال در نیمه دوم استقلال بهتر بازی را شروع کرد و دردقیقه 68 روی ارسال خوب داریوش شجاعیان، شهباززاده با یک شوت محکم، دروازه پارس جنوبی جم را باز کرد. در دقیقه 75 بازی منصوریان 4 تعویض انجام داد و بیت سعید به جای اسماعیلی، غفوری به جای حیدری، قائدی به جای انصاری و قربانی به جای سجاد شهباززاده وارد زمین شدند.

چند دقیقه یعنی در دقیقه 83 علی قربانی روی یک ارسال و یک ضربه سر دروازه پارس جنوبی جم را باز کرد.

منصوریان تعویضهایش را ادامه داد و در دقیقه 84 بازی سهرابیان به جای میلاد زکی پور و یعقوب کریمی به جای امید نورافکن وارد زمین شدند و در دقیقه ۸۷ فردین نجفی به جای چشمی وارد زمین شد تا ترکیب استقلال نسبت به نیمه اول کاملا تغییر کند.

در هر حال این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

محسن مهرعلیزاده رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و بهرام افشارزاده هم در ورزشگاه حاضر بودند و این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

محسن فروزان و مهدی رحمتی هم در بازی دوستانه با هم برخورد خوبی داشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند. محمد طیبی هم به عنوان کاپیتان تیم پارس جنوبی جم بازوبند را بر بازویش بسته بود. البته حاشیه هایی مثل اعتراض جمی ها به گل اول استقلال هم از نکات جالب توجه بازی بود. داور بازی گل شهباززاده را قبول کرده بود و از تصمیمش برنگشت.